Sandens Medisinske Senter

Dronningens gate 15 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sandens Medisinske Senter

Hyggelig men ikke tilgjengelig

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Etter å ha hatt han som lege i et halvt år, har jeg nå valgt å bytte. Jørgen er hyggelig og tilsynelatende god i det han gjør, men jeg føler meg ikke ivaretatt her.
Det tar stort sett minimum 1 måned å få time. Du kan heller ikke ringe legesenteret (de har 30 min per dag åpent, hvor det er lang kø på telefon).
Videre har jeg slitt med diverse ting som har ført til at jeg har måttet ta diverse undersøkelser. Jeg får aldri svar på dette før jeg purrer i pasientsky-appen noen ganger - og da kommer det ofte et kortfattet svar, uten noe tegn til oppfølging, selv om problemene fortsatt er vedvarende. Så da har jeg måttet bestille ny time igjen, med nye 1 måneds ventetid. Holdt på med dette i 6 måneder nå, og orker ikke å ha det sånn mer.

Faglig dyktig

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Jeg føler meg trygg hos legen og får gode svar på spørsmål jeg stiller, så slik sett er jeg for nøyd. Det som er utfordrende er tilgjengelighet, ofte en måned til ledig time, og ofte ventetid når man møter opp til bestilt time. Følte meg derimot godt ivaretatt en gang jeg møtte opp til akutt time, og så det gjør at helheten blir bra.

Trygg og omsorgsfull lege!

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Dr.Tsam er uten tvil den flinkeste og beste legen jeg har hatt! Jeg har i flere år slitt psykisk, men etter jeg byttet til han, så har jeg endelig kunne følt meg sett og ivaretatt. Han følger meg opp, og har et stort ønske om at jeg skal ha det bra! Jeg er utrolig takknemlig for å ha en så fantastisk lege som bryr seg så mye om meg og min psykiske helse! Jeg ville aldri klart dette uten han. Jeg ble aldri før sett eller hørt av andre leger eller legevakt, og er derfor uendelig takknemlig for å få så god og tett oppfølging som jeg får nå av han. Det er viktig at leger klarer å se og høre pasientene sine, og følge opp der det er behov. Det synes jeg virkelig han får til veldig bra! Utrolig takknemlig!

Tillit og kunnskap

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dr Nguyen. Min opplevelse er at han behandler pasienten med respekt, lytter til og finner fram til diagnoser og behandling. Også flink til å sende videre og/eller bestille mer omfattende undersøkelser.
Jeg opplever at han tar pasienten på alvor.
Jeg har tillit til han og føler meg trygg. Jeg gir han 5 stjerner.

Storfornøyd med fastlegen!

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Tsam Nguyen er en av de beste legene jeg har hatt! Etter å ha vært inn og ut av mitt tidligere legesenter og legevakt fra 2017 til 2021 grunnet problemer med periodevis utmattelse, vektnedgang og andre problemer som førte til mange sykemeldinger byttet jeg fastlege. Jeg har vært innom mange leger og mange vikarer men jeg sto uten svar og fikk beskjed om å gå mer tur (noe jeg allerede gjorde da jeg har hund) og at det ikke var noe alvorlig med meg. Etter min første dobbeltime på Sandens Medisinske Senter ble jeg akutt henvist til DPS - der fant de ut at jeg måtte til utredning. Tsam har fulgt saken min nøye, han har lyttet og vist full forståelse for situasjone, samt gjort alt han kan for at jeg skal føle meg trygg i en relativt småskummel situasjon der jeg plutselig befant meg i ny diagnose og nye medisiner på DPS. Etter å ha gått fire år uten svar med lite oppfølging tidligere, tok Tsam Nguyen meg seriøst og har vært en helt fantastisk støttespiller som fastlege siden Januar 2021. Det kunne gått flere år før jeg fikk vite om min pykiske lidelse som påvirket både hodet og kropp hadde han ikke tatt meg seriøst. Vikaren hans er like flink og har også vist forståelse og kompetanse i massevis. Jeg har anbefalt han til alle rundt meg og vil absolutt anbefale han som fastlege!