Helsebygget Legesenter DA

Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Helsebygget Legesenter DA

ikke anbefalt

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i ca. 3 år, men ikke vært mye hos han. Sier lite, man må dra informasjon ut av legen. Lytter ikke på beskrivelse av symptomer/problem. Har ikke lest seg opp på pasientloggen ved oppfølgingsmøter og stiller dermed spørsmål helt utenfor aktuellt tema. Virker rett og slett uinteressert. Til tider "flåsete" kommentarer. Synes ikke legen inngir tillit og kan ikke anbefale legen ti andre.
Er iferd med å skifte til annen fastlege

Snill og ordentlig

Lege: Azita Farnoush Skrevet

Litt travel, men hyggelig og empatisk. Har opplevd at jeg ble tatt på alvor og blitt henvist videre til undersøkelse når det har vært nødvendig. Det har heller ikke vært vanskelig å få time hos henne.

skeptisk

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med denne legen. Arrogant og distansert. Jeg har byttet.

Fantastisk lege

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

Silje er slik en fastlege skal være. Jeg har full tillit og åpenhet med henne, hun er faglig dyktig, henviser videre, tar alle forespørsler på alvor. Vil aldri bytte!

Kommer aldri til å bytte til en annen fastlege

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

Jeg har hatt Silje som fastlege i mange år, helt fra hun startet etter endt skolegang. Hun er veldig dyktig og tar pasienten på alvor. Hun er flink til å lytte og til å henvise videre til nærmere utredning ved behov for dette. I mitt tilfelle ble jeg henvist til riktig spesialist etter en enkelt legetime hos Silje hvor jeg fikk diagnosen hun mistenkte at jeg kunne ha-for andre har det tatt opptil ti år å få stilt den samme diagnosen. Jeg har vært mye hos ulike leger opp gjennom årene, men ingen har kunnet måle seg med den tryggheten jeg føler hos Silje.