Helsebygget Legesenter DA

Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Helsebygget Legesenter DA

Min favoritt

Lege: Azita Farnoush Skrevet

En utrolig flink lege. Hun tar seg tid til å høre på det du har å si uansett om hun har dårlig tid eller ikke. Merker ikke det på henne i såfall. Lett å få time der. Hun gir deg som bruker det lille ekstra.

Bra lege

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

En bra lege, lite kommunikativ men etter min egen vurdering så er han en god lege. Kanskje litt for direkte, men sånn trenger vi.

kjempeflink

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med og ha han som fastlege, jeg har gitt han noen utenom almenlegefaglige problemer. Og det han ikke viste det tok han fram legeboken og var nøye i sine undersøkelser. Flink til og forklare. Tommel opp fra meg.

Veldig fornøyd

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

Angrer absolutt ikke på at jeg bytta fastlege til Silje, her har jeg blitt tatt på alvor hver gang jeg har vært der, uansett om det har vært for min egen del eller for noen av jentene mine - i motsetning til tidligere!

Ho tar seg god tid til å høre på hva jeg har å si, stiller de "riktige" oppfølgingsspørsmålene, og er veldig informert om både det jeg er der for og min tidligere helsehistorie.

Til tross for at ho tar seg god tid til hver pasient føler jeg at det er forholdsvis lite forsinkelser hos henne i motsetning til hva jeg har opplevd tidligere og.

Veldig fornøyd!

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

En flink lege som har mye kunnskap. Og er det ting hun ikke kan, er hun rask med å henvise videre. God oppfølging, får raskt time og hun tar seg tid til pasienten.