Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Greit nok.

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Hyggelig,.men litt overflatisk når det gjelder hva som feiler deg.Trekker sluttninger litt for raskt.Flink å henvise videre og kort ventetid for time.

Særdeles smart og erfaren lege.

Lege: Anders Bye Skrevet

Dr. Anders Bye og Storoklinikkens leger generelt har et høyt kunnskapsnivå såvel som de har gode rutiner på både rutiner og oppfølging, anbefales varmt.

Tillitsvekkende og god til å kommunisere

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Jeg har vært misfornøyd med mange leger før jeg fant Izadi. Han er flink, tillitsvekkende, god til å lytte, forståelsesfull og alltid med gode råd.

Lege i tidsklemma og bommer litt på oppdateringer..

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Jeg har hatt Lahna i 8 år, og det er ikke til å komme utenom at hun er en svært dyktig lege. Hun har hjulpet meg mye med psykiske plager. Men de siste årene syns jeg den gode tilliten har sklidd litt ut av system. Det er blitt mye mer venting på å komme igjennom på skranketlf, og venting på venteværelset. Og når jeg har vært inne på kontoret hennes i det siste har hun hatt så fryktelig dårlig tid :( Jeg kom på en bitteliten ting til som jeg ville ha svar på en dag, men da blei jeg nærmest "kastet ut" (hun var jo hyggelig, men det var sånn det føltes) og måtte bestille ny time. Jeg er generelt en tålmodig sjel og venter rimelig lenge på denne legen hver gang jeg har time, så jeg blei litt sjokkert over at hun ikke hadde tid til meg plutselig :/ og jeg går jo ikke til legen før det nærmest er akutt. Så de siste årene har det blitt utallige legebesøk fordi hun aldri følger opp problemene mine, jeg må stadig legge alt sammen fram på bordet igjen. Når jeg blir stressa av tidspress og føler at en lege er i tidsklemma, så snurper dette igjen munn og mæle hos meg, og jeg er ute av kontoret før jeg har fått ordnet opp i det jeg kom dit for. En gang glemte jeg å ta blodprøve, fordi jeg måtte ut av kontoret hennes :( En annen ting: hun er ikke alltid oppdatert. F.eks skrev hun ut et legemiddel som ikke finnes på apoteket. En annen gang ba hun meg om å sende mail selv til ulike hudleger. Av de hudlegene som svarte meg per mail, svarte de at de ønsker ikke henvendelser via mail fra privatpersoner pga fare for virus i datasystemet sitt. Så da måtte jeg bestille ny legetime for å fortelle henne dette *håpløst*. Jeg anbefaler Lahna til folk, som er raske til å legge problemstillingen på bordet, og som ikke blir fort stresset av tid, fordi hun er meget dyktig faglig.

Grundig og hyggelig

Lege: Parviz Nieuwenburg Izadi Skrevet

Veldig grundig, hyggelig, tar seg god tid og det er lett å få time tidlig om morgenen!