Leangen Legesenter

Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Leangen Legesenter

Kjempelege!

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Hun er grundig, høflig og direkte. Svært kunnskapsrik, anbefales på det sterkeste. Hun er rett på sak, og forståelsesfull.

Uvennlig

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Myran er en flink lege, som ser ut til å ha gode svar på ting man lurer på. Dessverre blekner dette, da hun virker uvennlig, og ikke tar seg tid til pasientene sine. Det er utrolig lang kø på venterommet. Det virker ikke som om hun har kontroll på papirene sine, da jeg måtte besøke henne to ganger for å få svar på samme problem, da hun hadde glemt å henvise meg første gangen. Usympatisk, uvennlig, stresset, og ikke interessert.

Veldig fornøyd

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Jeg har hatt dr. Myran som fastlege snart ett år (hun er også fastlege til barna mine). Jeg er veldig fornøyd. Hun tar seg god tid, undersøker nøye og henviser videre om det er nødvendig.
Hun spør også alltid om det er noe mer jeg har på hjertet når jeg er der.
I tillegg er det enkelt å få time raskt (gjerne samme dag) om man har behov for det.

Dyktig lege

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Første gang jeg var hos dr.Myran fikk jeg et dårlig inntrykk. Vi hadde en lang diskusjon om problemet, hvor det endte med at jeg nesten måtte gråte meg til en henvisning til sykehus, etter at hun hadde prøvd å forklare meg at dette var kun min egen feil, og at det ikke var i nærheten så ille som på bildet hun hadde på pcen sin.
-Men jeg har vært hos henne flere ganger etter det, og kun hatt positive opplevelser. Det får meg til å tenke at hun kanskje bare har hatt en dårlig dag, slik som alle andre mennesker.
Hun er litt glemsk, henvisningen min til sykehus ble glemt selv etter at jeg ringte for å påminne, men fikk senere sms hvor hun beklaget så meget. Jeg føler hun er en dyktig lege med bred kunnskap, noe som gjør at hun nok lett kan oppdage sykdommer som ikke kan ses med det blotte øyet. Alt i alt en lege jeg vil beholde, med mindre det blir flere negative hendelser.

Utålmodig lege

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Første gangen jeg var hos henne, ble jeg ikke godt tatt imot. Da jeg kom med problemet mitt, kastet hun en papirbunke på skrivebordet og sa "dette er det du har!". Da jeg kom med spørsmål lo hun av meg og ba meg heller lese papirene før jeg ble veiledet ut av kontoret og måtte betale for 10 minutter hos lege, hvor jeg fikk informasjon jeg allerede hadde lest om på nettet.
Ingen hjelp, og null empati!