Leangen Legesenter

Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Leangen Legesenter

Misfornøyd

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Opplever at hun ikke hører på hva jeg sier og lager konklusjoner uten å ta til rette at symptomer kan oppleves forskjellig fra person til person. Føler også at hun vil bli fort ferdig.

Hyggelig

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Rigmor Myran passer flott til deg som er ung, eller student i Trondheim. Hun tar alle henvendelser seriøst og ønsker å finne ut problemet. Hun nøler ikke med å ta undersøkelser for å finne mer ut av plagene pasientene har. Litt ventetid på venterommet, men det finnes vel i alle legekontor over hele landet. Hvis det var noe jeg var usikker på kunne jeg regne med at Rigmor hadde svar. I tillegg har legekontoret en bra sms-ordning som gjør det enkelt å bestille time.

Om det skulle være noe negativt måtte det vært legeassistentene som ofte har vært ufine og ikke hatt forståelse for privatlivet til pasientene.

kunne ikke hjelpe meg

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Jeg har en kronisk sykdom som blir verre og verre ettersom tiden går, har hatt det hele livet og det ødelegger livskvaliteten min.
Etter nye runder med undersøkelser, medisiner, spesialist osv, konkluderte hun med at hverken hun eller spesialisten kunne hjelpe meg. Det var ikke mer noen kunne gjøre for meg. Hun hadde heller ingen kunnskap om problemet.

Positivt:
greie ventetider på legesenteret
kommer fort inn fra venterommet
De er flinke til å ta blodprøver
Bra SMS-tjeneste

Kjempedyktig lege

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Har bare positive ting å si om legen Rigmor Myran. Hun er kjempedyktig, har alltid tid til å møte deg på kort varsel, og man føler at man blir tatt på alvor med plagene sine. Hvis det er noe hun er usikker på så er hun åpen om det, og enten undersøker hun det nærmere eller så henviser hun deg videre.
Hver gang jeg har vært der har hun vært kjempeblid og veldig behjelpelig.

Grundig

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Tar seg tid til å lytte. Hun viser god evne til å kommunisere, lytte. Er rett på sak, på en vennlig og grei måte. Spør gjerne om ting utenfor boksen, viser evne til egen refleksjon. Er effektiv og arbeidsom.