Leangen Legesenter

Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Leangen Legesenter

Lyttende, dyktig og tar tak i ting raskt

Lege: Eirik Øksenvåg Skrevet

En utrolig flink lege som tar deg på alvor. Om han ikke kan hjelpe så sender han deg raskt til andre som kan. Sjeldent vert så fornøyd med en lege som jeg har vert med Eirik. Det er med sorg jeg må bytte ham ut da jeg har flyttet fra Trondheim. Men anbefaler Eirik på det høyeste

Mangler forståelse og evnen til å være lege

Lege: Ingrid Krüger-Stokke Skrevet

Ingrid Krüger-Stokke er et av de kaldeste og minst hyggelige menneskene jeg har vært bort i. . Jeg hadde bestill time og ventet på timen i en måned . Var innom henne . Hun ville ikke hør på meg. Jeg har ventet på lege time i 1 måned for ingenting . Hun hørte ikke på meg. Det eneste hun sa var at jeg skal bestille ny time for å snakke om hva som var problemet, Følte meg ikke tatt på alvor, og gikk ut av legekontoret med tårer i øynene. Hun er så ubehagelig dame, som er ikke for profesjonell til å være lege . hun mangler forståelse og evnen til å lytte.Det var første gang jeg var hos henne . Det skal bli min siste gang .

Veldig hyggelig lege

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Er direkte noe jeg setter pris på,da jeg finner det mye lettere enn folk som går rundt grøten,og setter av god tid til pasientene

Omsorgsfull og dyktig

Lege: Eirik Øksenvåg Skrevet

En lege bør ha personlig egnethet for å jobbe med mennesker i tillegg til faglig dyktighet. Eirik har uten tvil begge disse kvalitetene, og jeg har alltid følelsen av respekt og ivaretakelse når jeg er hos legen min. Kan virkelig anbefales!

Gjør ikke det han skal

Lege: Eirik Øksenvåg Skrevet

Er ofte utydelig i hjelpen han gir og sitter igjen med en følelse av å ikke ha fått tilstrekkelig svar