Bogerud Legesenter

Stallerudveien 97 0693 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bogerud Legesenter

Ikke bra

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

Hun er ikke flink til å ta tak i saker og man må virkelig stå på for å i det hele tatt bli tatt seriøs.

Trygg

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

En dyktig lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Hun lytter til deg og gjør sitt ytterste for å støtte deg. Meget god oppfølging fra denne fastlegen. Jeg er meget fornøyd med behandlingen som jeg har fått hos henne.

Kunnskapsrik lege

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Svein har vært min fastlege 23 år.
Han er lyttende - kommer alltid med gode råd - har fulgt meg opp på en eksemplarisk måte.
En herlig sparringspartner.
Han fikk meg til å trene frekvent noe jeg selv har hatt og har veldig stort utbytte av.
Gir Svein mine beste anbefalinger.

Verdens beste lege

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Har hatt Slagsvold som fastlege siden jeg ble født. Han tar meg alltid seriøst, og du føler alltid at han oppriktig bryr seg. Måtte én gang til en annen lege (Kari) pga ekstreme magesmerter, men ble sendt hjem med «luft i magen». Når jeg var hos Slagsvold ble jeg henvist med en gang, og hadde gått med blindtarmbetennelse i 3 uker. En lege som har hjulpet meg med både angst, kronisk sykdom, ja rett og slett forandret livet mitt på flere måter. Aldri opplevd stress hos han og blir fulgt opp med min kroniske sykdom.

Dyktig og trygg

Lege: Ragne Lise Aanestad Skrevet

Jeg har gått til Ragne i snaut ti år. I gjennomsnitt 1-2 ganger i året, men i en periode oftere pga. en skade.

Ragne lytter på pasienten, stiller relevante spørsmål, og er kunnskapsrik. Jeg føler meg ivaretatt. Bogerud legesenter har dessuten andre gode leger, som har steppet inn for Ragne på en god måte, for eksempel i ferietid.