Bogerud Legesenter

Stallerudveien 97 0693 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bogerud Legesenter

Flink og hyggelig

Lege: Paul Dautovic Schmidt Skrevet

Hyggelig, dyktig og enkel å forholde seg til. Tar seg nok tid, gjør nødvendige undersøkelser og henviser videre til spesialist når det er behov for det.

Fantaskisk lege

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Svein er en utrolig flink og omsorgsfull lege.

Mine konsultasjoner med han har virkelig forandret livet mitt på så mange måter ^_^

Tja, virker litt overfladisk

Lege: Paul Dautovic Schmidt Skrevet

Mulig jeg er godt vant fra tidligere fastlege, men har hatt denne fastlegen etter at min tidligere og fantastiske fastlege sluttet. Kan bekrefte det andre bemerker, se på nettet og virker som en bedreviter.
Har vel etter min mening litt lang ventetid på time og når en kommer til timen, er det nesten normalt å vente mellom 46 og 60 min. Jeg går stort sett til lege en gang i året og tar noen prøver ( som tidligere fastlege syntes var fornuftig å ta) og får til svar at det har vi sluttet med og kom heller tilbake når det er noe alvorlig. Kan dessverre ikke anbefale denne legen til andre.
Det skal sies, han er en veldig blid og hyggelig person, men det er vel ikke bare det vi skal oppleve når vi går til en lege

Grundig, medmenneskelig og tar seg tid

Lege: Ragne Lise Aanestad Skrevet

Byttet fastlege pga flytting. Ikke angret. Ragne viser stor medmenneskelighet når livet butter i mot. Tar en alltid seriøst og henviser der det trengs.

Hyggelig lege

Lege: Paul Dautovic Schmidt Skrevet

Noe overbærende og litt bedreviter selv om han er hyggelig. Ikke så lett å bli tatt på alvor når man er kroniker og mye syk. Tar litt for lettvinte og raske avgjørelser og er ikke så flink til å henvise videre.