Nidaros Legekontor

Fjordgata 1 7010 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Nidaros Legekontor

Ikke saa bra

Lege: Tom Richard Stafne Skrevet

Ikke den beste for meg og familien. Jeg provd mange ganger å kontakte med problem, fikk ikke kontakt. Bruker lang tid og forklare lite.

Virker å ha hatt et enkelt løp

Lege: Tom Richard Stafne Skrevet

Har én dialog på kontoret der han er veldig grei og hyggelig - alltid i godt humør men en helt annen i journalen og fremstår dømmende. Unngår eller glemmer å gjøre tester og undersøkelser han ikke vil eller anser nødvendig, tror jeg. Min egen vurdering er at han mangler noe faglig dybde til å kunne diagnosere eller mistenke sjeldne tilstander. Lite gjennomtenkte medikamentvalg tror jeg. Har som mange andre leger i hovedsak bare seg selv i fokus og mangler derfor grundigheten som ofte kvalitetssikrer for det sekretærer/sykepleiere/farmasøyter ikke vet, tror jeg.

En del av personalet (ikke lett identifiserbare) virker som de er ansatt kun utifra utseende så de scorer høyt på erfaring og ingen foreldelse av kunnskap men preges av lavere krav samt får støtte i alt og kan derfor vise dårlig oppførsel eller være komplekst slemme uten konsekvens, opplevde jeg det som. Vil heller behandle sykdom etter flere år eller da det har progediert til alvorlig og er «akutt», tror jeg utifra min personlige erfaring.

En trygg lege som lytter

Lege: Ragnhild Agnes Snustad-Grønskag Skrevet

Ragnhild er den flinkeste, tryggeste, og mest seriøse legen jeg noen gang har hatt. Hun har hjulpet meg med problemer som jeg har prøvd å få hjelp med i mange år hos leger som ikke lytter, og hun ønsker å komme i bunn med saker framfor å bare sette plaster på såret. Dette er gode kvaliteter for en lege, og Ragnhild innehar en kompetanse og trygghet som smitter over og gjør at du føler deg ivaretatt.

Det er dog dessverre ei stund siden jeg fikk snakket med Ragnhild pga en permisjon som har vart ganske lenge, og jeg har i over et år da måttet forholde meg til 5 forskjellige vikarer som ikke innehar de samme kvalitetene som Ragnhild har, og som ikke kjenner meg og min journal. Legekontoret er heller ikke særlig behjelpelig når jeg skal bestille time, da de ikke har oversikt over listene til vikarene, og jeg får heller ikke mulighet til å bestille time til de via HelseNorge sin side. Det har blitt avtalt videokonsultasjoner som jeg har måttet avlyse jobb for videotimen, der hvor vikarlegen aldri har møtt opp og, og jeg blir da oppringt privat sent på kvelden av en lege som kjører bil som ikke visste at vi hadde avtalt time for 6 timer siden. Dette er ikke kjekt i det hele tatt, da man plutselig er tilbake til det man prøvde å komme seg unna, men jeg forsøker å være tålmodig, og venter til hun eventuelt er tilbake. Om hun ikke kommer tilbake som fastlege, vil det være et stort tap for alle oss som er så heldige å ha henne som fastlege.

Tragisk!

Lege: Monika Smistad Dalhøi Skrevet

Følte meg lite velkommen..
Hun presenterte seg ikke, gjorde heller ingen en undersøkelse av meg. Bare skrev resept på smertestillende og betennelsesdempende.
Virket ikke interessert i å hjelpe.
Stilte svært få spørsmål, da jeg kom med info jeg tenkte kunne være nyttig brydde hun seg ikke..
Sitter med en følelse av å ikke bli tatt på alvor..!

Behagelig menneske

Lege: Daniel Per Fredrik Granström Skrevet

Lytter, kommer med relevante spørsmål og innspill. Behagelig menneske som utstråler empati og trygghet.