Nidaros Legekontor

Fjordgata 1 7010 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Nidaros Legekontor

Dårlig legen

Lege: Daniel Per Fredrik Granström Skrevet

Var veldig nedlatende og sa at jeg var heldig at jeg fikk henvisning til MR med symptomer jeg hadde. Det visste seg at kulen jeg hadde var mistanke om kreft. Han var sur når jeg forklarte om makt forholdet mellom legen og pasienten, og spurte om jeg kunne forklare hva han har gjorde feil mens vi så på alle timene jeg hadde vært med på.

Effektiv og løsningsorientert lege

Lege: Daniel Per Fredrik Granström Skrevet

Hadde Granstrøm som min fastlege under mitt studieopphold i Trondheim. Han lytter, og leverte alltid løsninger på mine problemer, samt oppfølgende tiltak om ikke ønsket resultat ble nådd innen x tid. Han er også responsiv på beskjeder over telefon.

Fantastisk lege

Lege: Daniel Per Fredrik Granström Skrevet

Kunnskapsrik lege som jeg anbefaler på det sterkeste! Jeg var i flere år redd for å gå til lege på grunn av dårlige opplevelser, her ble alt snudd på dagen etter første besøk hos han. Fantastisk lege med god kunnskap, han lytter til meg og tar meg på alvor. Jeg vil anbefale denne legen på det sterkeste!

Kjempe bra lege!

Lege: Daniel Per Fredrik Granström Skrevet

Godt menneske og dyktig lege som bryr seg om pasientene sine. Skulle ønske det fantes flere leger som han :)

Rett og slett fantastisk!

Lege: Tom Richard Stafne Skrevet

Selv har jeg bare gode erfaringer fra mine tidligere fastleger, men Tom Richard er bare helt unik! Dette er en lege som virkelig ser og hører en- og som ikke nøler med å sende videre henvisninger til spesialister og sykehus. Han tar en på alvor og man kan få time hos ham på dagen.