Nidaros Legekontor

Fjordgata 1 7010 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Nidaros Legekontor

Forståelsesfull og behjelpelig

Lege: Navjeet Gill Skrevet

Veldig flott fastlege, som er forståelsesfull og svært behjelpelig. Kan anbefale henne på det sterkeste.

Trygg, kunnskapsrik og empatisk lege!

Lege: Ragnhild Agnes Snustad-Grønskag Skrevet

Ragnhild er en dyktig lege som virkelig tar deg på alvor. Kunnskapsrik, faglig dyktig og oppdatert, samtidig viser hun mye empati og forståelse.

Hyggelig og effektiv

Lege: Navjeet Gill Skrevet

Godt fornøyd! Har hatt henne som fastlege i halvannet år, og blitt godt mottatt de gangene jeg har vært innom. Hyggelig, effektiv og lett å kommunisere med. Har raskt fått svar på timebestillinger, reseptbestillinger etc.

Streng +

Lege: Navjeet Gill Skrevet

Tar ikke meg som pasient seriøst, og dessuten når jeg etter mye leting finner mulighet for å kontakte henne ang en henvisning hun gjorde sist konsultasjon, så får jeg i svar «du kan prøve å ringe selv» samt en faktura på over 200kr - for at hun svarte meg på en melding som oppfølging til forrige konsultasjon. Gir ikke meg som pasient veldig lyst å ta kontakt igjen.
Lang ventetid når man kommer til time

God lege

Lege: Tom Richard Stafne Skrevet

Et godt inntrykk av faglige og personlige egenskaper. En lege som har humor, hvis muligheten byr seg, og tar deg det du kommer med på en møte som gjør at du føler deg ivaretatt. Svarer også godt på spørsmål en måtte ha om det meste, og spør sine kolleger der de måtte ha bedre svar. Anbefales varmt!