Nidaros Legekontor

Fjordgata 1 7010 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Nidaros Legekontor

Helt fantastisk

Lege: Navjeet Gill Skrevet

Navjeet Gill er ei lege med stor hjerte.Veldig profesjonell og hjelpsom. Aldri hadde en lege som hun.Hun blir seg om pasientene .Noen ganger må jeg vente på min time ,men det er pga hun lytte på pasienter og haster ikke at time er over.

ikke fornøys

Lege: Navjeet Gill Skrevet

føler ikke Navjeet tar meg seriøst. de i resepsjon og ekspedisjon gjør at jeg ikke føler meg velkommen. når jeg har time sitter jeg ofte minst 30 min og opptil 1time på venterommet og venter etter timen min egentlig skulle vært, og når jeg først kommer inn virker hun utolmodig og timen varer i noen minutter og ikke 20 min som den skal.
finnes bedre fastleger og legekontor der ute.
anbefales ikke

Intelligent og omsorgsful

Lege: Navjeet Gill Skrevet

Beste doktor man kan ha. Takk for at du er legen vår 🥰 Hun er intelligent og omsorgsful. Hun vet hva hun skal gjør.

Anbefales

Lege: Tom Richard Stafne Skrevet

En løsningsorientert lege som lytter og ikke har forutinntatte holdninger om hvordan alt skal løses.

Svært betryggende og faglig god

Lege: Ragnhild Agnes Snustad-Grønskag Skrevet

Jeg fikk Ragnhild som fastlege da jeg var student i Trondheim, og har måtte beholdt hun etter flytting pga. fastlegemangel hvor jeg bor nå.

Da jeg fikk covid-19 og senere lange komplikasjoner etter dette, var jeg ganske bekymret for oppfølgingen jeg skulle få, men dette var det altså ingen grunn til. Både Ragnhild og legekontoret har gjort sitt ytterste for å tilrettelegge for dette, og jeg har blitt henvist til bildediagnostikk og spesialister ved sykehus her hvor jeg bor nå for å kunne gi meg long covid diagnose.

Nå mens jeg driver å jobber meg opp til å komme tilbake fullt i arbeid, opplever jeg Ragnhild som svært betryggende, hun stoler på meg og hva jeg oppgir som mulig for meg, hun er svært kunnskapsrik på området (slik at hun kan ta meg på mitt eget "tull" hvis jeg er blitt hengt opp i noe). Jeg vil kunne anbefale Ragnhild 100%, enhver som får henne som fastlege er svært heldige!

Jeg gruer meg litt til legen som jeg er på venteliste nå blir ledig, men det kommer nok til å gå fint det også:)