Abelgården Tannklinikk AS

Abelgården Tannklinikk AS holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Abelgården Tannklinikk AS

Veldig bra tannlege!

Tannlege: Tore Bjørndal Ulstein Skrevet

En svært flink tannlege. Han har en behagelig væremåte, og er forsiktig og varsom når han holder på. En tannlege jeg virkelig anbefaler, spesielt for de av oss som kanskje har litt tannlegeskrekk.

De andre som jobber der er også veldig hyggelige og flinke mennesker.

Behagelig og dyktig tannlege

Tannlege: Tore Bjørndal Ulstein Skrevet

Anbefaler Tore B Ulstein på det sterkeste.
Han har en behagelig væremåte og en "forsiktig hand" ,han tar seg god tid når man har tannlegeskrekk.
Etter flere år med vegring for å besøke tannlege, har jeg etter å ha funnet Abelgården og Ulstein, begynt å se frem til tannlegeavtalene.

Super tannlege!

Tannlege: Jan Roar Rønning Skrevet

Hele besøket var smertefritt og raskt overstått. Aldri før kjent så lite når lokalbedøvelsen blir satt.
En veldig hyggelig tannlege!

Helt super!

Tannlege: Tore Bjørndal Ulstein Skrevet

Etter ti år uten tannlegebesøk, tok jeg motet til meg og dro til Tore og Abelgården.. Uten tvil den beste tannlegen jeg har vært hos, rolig, behagelig, og ikke minst, fryktelig dyktig!! Anbefales!

Meget godt fornøyd.

Tannlege: Tore Bjørndal Ulstein Skrevet

Har brukt samme tannklinikken i 30 år , og Tore tok over praksisen her for noen år siden. Er meget godt fornøyd , og de er alltid blide og imøtekomne på denne tannklinikken.
Det var Jan Parow som hadde denne praksisen tidligere , og Tore ble håndplukket til å ta over denne praksisen da Jan gikk av.
Det eneste negative ved Abelgården er tilgjengeligheten for bevegelseshemmede / rullestolbrukere. Den er for dårlig.
Parkeringsmulighetene er snevre , men som regel går det bra.
Men tannlegepraksisen anbefales.