Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Svært dyktig og empatisk oralkirurg

Tannlege: Huong Maria Ngoc Thi Pham Skrevet

Etter to operative inngrep utført av Maria er jeg svært fornøyd. Maria har et behagelig vesen, er dyktig, effektiv, empatisk og profesjonell.
Det er en rolig og god atmosfære på tannklinikken.
Svært god informasjon før, under og etter inngrepene. Operasjonene kunne ikke ha blitt utført på en bedre måte, kan trygt anbefale Maria.

Ualminnelig hyggelige og flinke tannleger

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Jeg flyttet til Oslo i 1997og har hatt samme tannlege hele tiden. Aldri tenkt på å bytte! Helle har hjulpet meg mange ganger i mange forskjellige situasjoner. Hun spør og forklarer hele tiden hva hun gjør. En solstråle! Jeg får alltid prisoverslag før behandling. Noen sier at prisen er høyere her enn hos andre. Det har jeg aldri undersøkt. Kvalitet er det viktigste! Flere ganger har jeg vært innom for små justeringer og da har det "gått på huset". De siste gangene har jeg vært hos datteren, og eplet har falt veldig nærme stammen!

Aurora er topp!

Tannlege: Aurora Nyhuus Skrevet

Jeg flyttet til Oslo i 1997og har hatt samme tannlege hele tiden. Aldri tenkt på å bytte! Først var det Helle som hjalp meg (mor til Aurora), og de siste gangene har Aurora stilt opp. I dag fant hun en tann som trengte øyeblikkelig hjelp, og den oppsatte tiden var for kort. Aurora brukte lunsjpausen for å kunne sende meg trygt hjem igjen. Hun kunne trygdeloven og passet på at jeg fikk refusjon. 10/10

Hyggelig og faglig dyktig tannlege!

Tannlege: Aurora Nyhuus Skrevet

Jeg måtte oppsøke Tannakutten i påska pga. infeksjon i ei tann. Der møtte jeg tannlege Aurora Nyhuus og kjente meg trygg fra første stund. Tannlegen fremsto som trygg, faglig dyktig og ga veldig god infomasjon om mine plager. I tillegg var tannlegen tilgjengelig og fulgte meg opp på en svært god måte. Tuuuusen takk, dette er en tannlege jeg anbefaler på det varmeste!

Behagelig besøk

Tannlege: Aurora Nyhuus Skrevet

Fikk akutt tannpine. Fikk raskt time og Aurora fikset problemet på en mesterlig måte. Tusen takk for god og smertefri behandling.
[Navn fjerner av moderator]