Adb Oslo Private Tannlegevakt AS

Hansteens Gate 3 0253 Oslo

Tilknyttede tannleger

Klikk her for å legge til en tannlege.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tlf: 815 00 345 Vis kart

Adb Oslo Private Tannlegevakt AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Adb Oslo Private Tannlegevakt AS

Den beste tannlegen jeg har gått til noen gang!

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helt fantastisk behandling av ei som har tannlegeskrekk . Hun er utrolig dyktig , rolig og behagelig. Kjente at jeg følte meg trygg. Hun vil jeg fortsette å gå til . En tannlege jeg vil anbefale min familie og venner .😊

Behandling, kompetanse og service i toppklasse

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Etter en noe trøblete historie med tannbehandling endte jeg på Tannakutten i Vika hos Helle Nyhus. Og etter det er smerte borte, hull som har vært der lenge tettet og en god plan for gjenstående arbeid lagt.
I tillegg til det rent tannfaglige er det service med et smil, føler seg rett og slett vel og avslappet. Noe jeg sjelden forbinder med tannlegebesøk.
I tillegg til MÅ oppgaver valgte jeg tannbleking til kampanjepris, igjen god veiledning. Smiler et bredere smil med hvitere tenner og har ikke hatt vondt på flere måneder.
Anbefaler Tannakutten på det varmeste. l
Hilsen en fornøyd kunde som med glede drar fra Hamar til Vika i Oslo for tannbehandling.

Tannlegen over alle tannleger !

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

En mer behagelig tannlege eller tannlege opplevelse skal du lete lenge etter. For de av oss som har/hadde tannlege skrekk så anbefaler jeg tannlege Helle Nyhuus på det varmeste. Hun er utrolig profesjonell i jobben sin. Alltid blid og hyggelig. Forklarer hele veien hva hun gjør og passer på at jeg er komfortabel. Hun er også helt ærlig ang tannbehandlinger og gir veldig gode råd.
Nå er det og gå til tannlegen bare fryd og gammen. Det er jammen en glede og ligge i tannlege stolen. Helle har et fantastisk vesen.
Etter at jeg fant Helle så er det uaktuelt for meg og gå til en annen tannlege. Da går jeg heller med vondt i tanna.

Den aller best tannlegen

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helle er faglig dyktig, empatisk og morsom. Selv for meg som er redd for at tannbehandlingen skal være smertefull, er det en fest å gå til Helle.

Faglig: Hun er kunnskapsrik, oppdatert og er tydelig på hva som må behandles, og hva som kan behandles.
Empatisk: Hun er oppmerksom på pasienten, spør underveis hvordan det går og gir tid. Er det vondt, så anerkjenner hun dette og foreslår bedøvelse.
Morsom: Hun har et gudbenådet humør, ser humoren i det mste og slår opp latterdøra og ler slik at du bare må bli i godt humør der du sitter i stolen..

Jeg har anbefalt henne til flere, og de som hadde tannlegeskrekk da de gikk inn døra kom ut igjen fullstendig kurert.

Helle er den aller, aller beste tannlegen!

Meget godt fornøyd.

Tannlege: Shilpi Midha Skrevet

Hun er profesjonell og ser sine pasienter. Gir gode råd. Har aldri tidligere opplevd en tannlege som hele tiden forteller hva hun gjør, hvor lang tid det vil ta, hele tiden spør om det går bra. Hun framstår som deltakende og opptatt av deg som pasient.