Adb Oslo Private Tannlegevakt AS

Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tlf: 815 00 345 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Adb Oslo Private Tannlegevakt AS holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Adb Oslo Private Tannlegevakt AS

Veldig fornøyd

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Fikk akutt vondt i en tann midt i sommerferien. Min faste tannlege var ikke tilgjengelig, men jeg fikk time på dagen hos Tannakutten. Var i utgangspunktet skeptisk til å gå til en fremmed tannlege, men følte meg veldig godt ivaretatt av Anders Øren. Han forklarte grundig og virket til å ha både hjerte og hode på rett sted. Jeg følte meg veldig godt ivartatt. Best av alt: smertene ble borte.

Den beste tannlegen jeg har gått til noen gang!

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helt fantastisk behandling av ei som har tannlegeskrekk . Hun er utrolig dyktig , rolig og behagelig. Kjente at jeg følte meg trygg. Hun vil jeg fortsette å gå til . En tannlege jeg vil anbefale min familie og venner .😊

Behandling, kompetanse og service i toppklasse

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Etter en noe trøblete historie med tannbehandling endte jeg på Tannakutten i Vika hos Helle Nyhus. Og etter det er smerte borte, hull som har vært der lenge tettet og en god plan for gjenstående arbeid lagt.
I tillegg til det rent tannfaglige er det service med et smil, føler seg rett og slett vel og avslappet. Noe jeg sjelden forbinder med tannlegebesøk.
I tillegg til MÅ oppgaver valgte jeg tannbleking til kampanjepris, igjen god veiledning. Smiler et bredere smil med hvitere tenner og har ikke hatt vondt på flere måneder.
Anbefaler Tannakutten på det varmeste. l
Hilsen en fornøyd kunde som med glede drar fra Hamar til Vika i Oslo for tannbehandling.

Tannlegen over alle tannleger !

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

En mer behagelig tannlege eller tannlege opplevelse skal du lete lenge etter. For de av oss som har/hadde tannlege skrekk så anbefaler jeg tannlege Helle Nyhuus på det varmeste. Hun er utrolig profesjonell i jobben sin. Alltid blid og hyggelig. Forklarer hele veien hva hun gjør og passer på at jeg er komfortabel. Hun er også helt ærlig ang tannbehandlinger og gir veldig gode råd.
Nå er det og gå til tannlegen bare fryd og gammen. Det er jammen en glede og ligge i tannlege stolen. Helle har et fantastisk vesen.
Etter at jeg fant Helle så er det uaktuelt for meg og gå til en annen tannlege. Da går jeg heller med vondt i tanna.

Den aller best tannlegen

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helle er faglig dyktig, empatisk og morsom. Selv for meg som er redd for at tannbehandlingen skal være smertefull, er det en fest å gå til Helle.

Faglig: Hun er kunnskapsrik, oppdatert og er tydelig på hva som må behandles, og hva som kan behandles.
Empatisk: Hun er oppmerksom på pasienten, spør underveis hvordan det går og gir tid. Er det vondt, så anerkjenner hun dette og foreslår bedøvelse.
Morsom: Hun har et gudbenådet humør, ser humoren i det mste og slår opp latterdøra og ler slik at du bare må bli i godt humør der du sitter i stolen..

Jeg har anbefalt henne til flere, og de som hadde tannlegeskrekk da de gikk inn døra kom ut igjen fullstendig kurert.

Helle er den aller, aller beste tannlegen!

Meget godt fornøyd.

Tannlege: Shilpi Midha Skrevet

Hun er profesjonell og ser sine pasienter. Gir gode råd. Har aldri tidligere opplevd en tannlege som hele tiden forteller hva hun gjør, hvor lang tid det vil ta, hele tiden spør om det går bra. Hun framstår som deltakende og opptatt av deg som pasient.

Supert!

Tannlege: Shilpi Midha Skrevet

Har vært hos Shilpi nå i en årrekke og det er fantastisk hvordan hun følger opp. Har også fått lagt en gullfylling på hennes anbefaling - som fungerer utmerket.
Superfornøyd!

Verdens beste!!!!

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Etter en time hos Helle smiler jeg fra øre til øre. For en fantastisk person og humørspreder. Hun er også veldig flink til å snakke underveis forklarer hva hun gjør og hvorfor.
Anbefales!!

Beste tannlegen i byen

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Jeg kom til Helle for ca 10 år siden etter å ha blitt fortalt av min tidligere tannlege at jeg trengte en krone. Jeg ønsket en second opinion da jeg ikke stolte helt på min daværende tannlege og riktignok holdt det med en plastfylling.
Helle er en utrolig samtalepartner og har en yrkesstolthet man skal lete lenge etter. Hun er fortrolig og ærlig.
Beste anbefalinger.

Fantastisk

Tannlege: Shilpi Midha Skrevet

Jeg kom til henne med tannlegeskrekk i ryggsekken fra barndommen.
Hun er i ferd med å kurere dette og har gitt meg tro på tannlegetjenesten igjen. Er du i samme situasjon, tror jeg hun og hennes kollegaer kan være verdt et besøk.

NB vet det kan kreves en del av personer med "tannlegeskrekk" men prøv å se om du får det gjort. Hun har også den mest behagelige stemmen du trenger.

Dyktig og sympatisk tannlege!

Tannlege: Shilpi Midha Skrevet

Shilpi er en utrolig dyktig og effektiv tannlege. Hun forklarer godt underveis og vekker tillit til at du er i trygge hender. For de som har tannlegeskrekk så er hun er unikum! Hun går varsomt frem og er ekstremt opptatt av at pasienten skal ha det så behagelig som mulig. Jeg gir henne mine beste anbefalinger!

Helle reddet smilet mitt :-)

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Da jeg måtte bytte tannlege førte skjebnen meg gjennom labyrinten av tannleger og direkte til Helle Nyhuus.
Takk og pris!
Hun er faglig svært dyktig, og hun utstråler kunnskap, respekt, trygghet og empati, noe som førte til umiddelbar tillit til tross for den tannlegeskrekken jeg hadde utviklet. Helle ser hele pasienten, og hun forteller hele tiden hva hun gjør. Hun forteller også hva hun tenker videre, slik at vi sammen kan planlegge hva som senere skal gjøres.
Selv om hun hittil har hatt en stor jobb med mine tenner, så har det vært minimalt med smerter.
Dette er en tannlege som virkelig er glad i jobben sin,
og som gjør alt til pasientens beste. Hun har tilogmed åpnet kontoret ekstra tidlig, for at jeg ikke skal komme altfor sent til jobben min...
Og nei, da. Jeg er ikke ferdig behandlet. Men det er jo bare hyggelig å gå til tannlegen!

Anders Øren

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen her. Profesjonell, kunnskapsrik og høyt utdannet. Tilgjengelig og ryddig avdeling.

Hyggelig og grundig

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Helt topp. Jeg har ikke tidligere opplevd pasientmedvirkning på dette nivået hos en tannlege. Anders var meget grundig i undersøkelsene, forklarte mulige årsaker til plagene og la frem sine anbefalinger / alternativer for første behandling (tannlegevakt-time). Utstråler trygghet og forklarer beroligende hva han gjør underveis ved boring. Hvis jeg hadde bodd i nærheten, hadde jeg fortsatt å gå til ham.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Anders er en svært hyggelig, grundig og dyktig tannlege. Tidligere gruet jeg meg til tannlegetimen - dette er det slutt på nå! Han forklarer alltid hva han skal gjøre før han starter behandling, gir gode råd og virker veldig kompetent.
Servicen på tannlegekontoret er upåklagelig, personalet er svært blide og hyggelige.
Tannlegekontoret har kveldsåpent, noe som gjør at man slipper å ta seg fri fra jobb. Det er kort ventetid og prisen på behandling er absolutt akseptabel.

Koselig!

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helle er veldig hyggelig og varm.
Helt klart min favoritt-tannlege etter å ha prøvd utallige andre. Det er ingen kommunikasjonsproblemer (noe jeg har opplevd veldig mange andre steder) og hun bryr seg virkelig om pasientenes tilstand, ikke bare oralt. Jeg har ingen planer om å bytte henne ut.

Shilpi anbefales på det sterkeste!

Tannlege: Shilpi Midha Skrevet

Shilpi er en nydelig person og tannlege. Jeg begynte å gå til henne for over 8 år siden etter anbefalinger fra min søster, og kommer ikke til å bytte. Hun er rett og slett en fantastisk tannlege! Hun forklarer hele tiden underveis, hun sørger for at du aldri må oppleve mer smerte enn nødvendig. Og jeg vet hva jeg snakker om - hun har blant annet trukket 2 av mine visdomstenner med laaange røtter og har foretatt 2 stk rotfyllinger. I tillegg er Shilpi alltid blid, søt og gjør alt hun kan for å sørge for at pasienten føler seg trygg.
Hun er rett og slett fantastisk og jeg anbefaler henne på det aller sterkeste!

Virker meget kompetent og tillitsskapende

Tannlege: Huong Maria Ngoc Thi Pham Skrevet

Besøket var på bakgrunn av et akutt behov. Fikk mer eller mindre umiddelbart time - og kom rett inn uten ventetid, til avtalt tidspunkt. Tannlege Maria Pham gjennomførte - slik jeg opplevde det - en meget grundig undersøkelse samtidig som hun konsulterte meg under veis. Jeg var ny og ukjent pasient for henne.
Vi hadde en saklig og konstruktiv diskusjon etter undersøkelsen, der hun la frem alternative behandlingsmuligheter, samtidig som hun forholdt seg meget korrekt og lojal til min faste tannlege som da var på juleferie.
En tannlege som så absolutt innga tillit.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Jeg har ikke noen form for tannlegeskrekk, men de som måtte ha det bør oppsøke Helle Nyhuus. Fantastisk tannlege. Veldig flink, veldig hyggelig og veldig flink. Seriøs og proff. Gir tilbakemeldinger og råd som er til det beste for pasienten. Konkurransedyktig på pris.

Anbefales

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Faglig dyktig tannlege som jeg har hatt i over 15 år. Har fulgt henne fra annen praksis og er veldig fornøyd.
Hun gir alltid gode alternative behandlingsløsninger med anbefalinger, som kan variere i både pris og kvalitet (hva som holder over tid), så en kan velge ut fra egne vurderinger.
Hyggelig og blid! Det er ikke et tannlegebesøk jeg gruer meg til, faktisk er det slik at dette er et hyggelig møte en gang i året!
Kan anbefales for de som har litt angst.