Tannakutten

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannakutten holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tannakutten

Super tannlege

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Anders er en kjempehyggelig og dyktig tannlege! Jeg har gått til ham i en årrekke og kan anbefale ham varmt.

En dyktig tannlege med omsorg.

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og blir neppe kvitt denne forbien. Vi må alle til tannlegen når det kreves, og helst før dette. Da er Helle Nyhus et meget godt valg. Med sin proffe, empatiske og tiltalende vesen gjør hun alt for å få pasienten til å slappe av i stolen. Jeg tok kontakt med Helle da jeg hadde betennelse i tann/kjeve. Dette måtte behandles med rotfylling og det hele - behandlingen foregikk gikk uten smerte. Klart det lukter tannlege straks du trer inn i venterommet. Men, med Helles gode vesen og behandling av personale og pasient føles det hele straks litt bedre. Har du dårlige minner om skoletannlegen? Her opplever du en ganske annen og mye bedre bedre behandling. Søk opp Helle Nyhus på nett - med sin erfaring er hun blandt de proffe i Oslo.

JEG ANBEFALER MIN TANNLEGE

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Jeg begynte hos Helle for svært mange år siden, og har gått i Hansteens gate fra starten av. Helle er en førsteklasses tannlege og en svært likandes sådan! Og med en innholdsrik cv hvis man vil lese den.

I tillegg til vanlig sjekk og vedlikehold med plombering av hull, har Helle også satt inn kroner og utført broarbeid mm på meg.

Imøtekommenhet og fleksibilitet er viktig når det oppstår en akutt situasjon. En gammel plombe skades, en del av en tann faller av, smerter oppstår – noe må gjøres! Jeg ringer og får et raskt innsmett med nødvendige inngrep. Deretter oppfølgingstime etter behov. Godt å vite når noe skjer!

Jeg blir meget godt ivaretatt hos Helle og ved den klinikken hun leder, og har alltid vært fornøyd med tannbehandlingen.

Dyktig, serviceinnstilt og hyggelig personale - på telefon, ved fremmøte og ved assistanse for Helle.

Når jeg går ut i hverdagen igjen etter fullført time, er jeg ofte i litt løftet stemning – det er helt sant!

Ingen over, ingen ved siden.

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helle Nyhus er uten tvil den beste tannlegen i Oslo. Hun er høyt faglig kompetent, samtidig som hun er utrolig hyggelig og oppmerksom.

Det er alltid god stemning på arbeidsplassen hos Tannakutten og man føler seg velkommen, trygg og ivaretatt på en profesjonell måte.
I tillegg er det sentral beliggenhet i Vika.

Jeg kommer aldri til å bytte tannlege. Helle er nummer 1.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Shilpi Midha Skrevet

Har gått til Shilpi et par år nå og det er like fantastisk hver gang. Hun er rolig og utrolig fagdyktig, og tar seg god tid til å forklare og høre på hva du har å si.

Har operert 3 av mine 4 visdomstenner hun henne, helt smertefritt og strålende fornøyd med det.

I resepsjonen møter man på mange hyggelige mennesker som tar det godt i mot! I tilleg får man som oftest time veldig raskt som er et STORT pluss i en travel hverdag, hvor tann smerter skulle komme brått på!

Anbefaler dette tannlege kontoret på det sterkeste!