Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Anbefales!! Rolig, vennlig, forsiktig og faglig dyktig.

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Tannlege Helle Nyhuus anbefales på det varmeste. Faglig dyktig (se http://www.tannakutten.no/ for hennes CV) - du er i trygge hender.

Helle forklarer og inkluderer deg som pasient; hun skaper ro. Jeg har mild odontofobi og har vært godt fornøyd med mine tidligere tannleger, men Helle løftet likevel listen til et nytt nivå. Meget behagelig stol og lysforhold, fikk god, nyttig informasjon om mine tenner som jeg ikke har hørt (eller forstått) tidligere. Ble ikke anbefalt mer behandling enn nødvendig. Helle rettet feil som hun oppdaget at en annen tannlege hadde gjort uten å gjøre noe sak ut av det. Tanna føltes og så mye bedre etterpå.

Som pasient, merker man også stemningen på kontoret. Her var det svært god stemning blant de ansatte - tannhelsesekretæren ga en betryggende inntrygg som faglig dyktig, rolig, positiv og vennlig. Alt for mange gjemmer seg bak glassvinduer - ikke her.

Jeg tørr nesten ikke si det, men prisen var overraskende lav også sammenlignet med de forrige tannlegebesøkene. Prisinformasjon er lett tilgjengelig.

Nesten så jeg gleder meg til neste behandling ;). Kan virkelig anbefales på det varmeste.

Anbefales!

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Beste tannlegen i byen! Jeg har gått til Helle i 20 år, og min opplevelse er utelukkende positiv. Faglig dyktig, profesjonell, god service og alltid blid. Det samme kan sies om hennes kolleger, da jeg alltid blir møtt med et smil. Anbefales på det varmeste👍

Supre tannleger - alltid tilgjengelig!

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Uansett når jeg ringer får jeg hjelp. Enten det er Helle selv eller en av kollegaene hennes som løser tannproblemene mine er jeg trygg på at resulatet blir bra for meg. Bredden i kompetansen er også imponerende, og er de usikre på hva som er best for meg, henviser de videre til et imponerende nettverk av eksperter!

Alle tiders tannlege.

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helle gjorde at jeg begynte å gå til tannlegen igjen! Jeg har gått hos henne i flere år. Tannlegeskrekk blir visst aldri helt borte, men den kan bedres betraktelig! Helle er humoristisk, forteller historier som får meg til å le samtidig som hun gjør en veldig god jobb og deler utilslørt hva hun foretar seg med tennene mine. Alt dette setter jeg veldig stor pris på. Selve stedet og personalet gir også et godt og beroligende inntrykk. Ved et par anledninger har jeg måttet prøve andre tannleger ved samme klinikk og blitt overrasket over hvor avslappet jeg føler meg. Alt sammen gjør at jeg føler at jeg er i gode tenner, nei hender!

Fantastisk omsorgsfull tannlege med yrkesstolthet

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Jeg har hatt Helle som tannlege i over 10 år. Har vært til henne ca en gang i året. Er alltid blid og hyggelig, vanvittig serviceinnstilt og generelt meget dyktig. Jeg har blitt anbefalt, og har anbefalt henne til mange.

Overbehandler ikke, er alltid veldig ærlig og er flink til å beskrive det hun gjør.

Helle får mine varmeste anbefalinger