Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Anbefales

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Faglig dyktig tannlege som jeg har hatt i over 15 år. Har fulgt henne fra annen praksis og er veldig fornøyd.
Hun gir alltid gode alternative behandlingsløsninger med anbefalinger, som kan variere i både pris og kvalitet (hva som holder over tid), så en kan velge ut fra egne vurderinger.
Hyggelig og blid! Det er ikke et tannlegebesøk jeg gruer meg til, faktisk er det slik at dette er et hyggelig møte en gang i året!
Kan anbefales for de som har litt angst.

Den beste tannlegen jeg har hatt gjennom 65 år

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Virker faglig sterk og oppdatert til enhver tid, gir godt begrunnede råd, inkludert alternative muligheter, og har et behagelig vesen. God service.

MIn redningskvinne

Tannlege: Shilpi Midha Skrevet

Shilpi er uten sammenlikning den dyktigste og mest pasientvennlige tannlegen jeg har blitt behandlet av, og jeg har blitt behandlet av mange.
Hun forklarer og involverer meg i behandlingen på et vis som gjør meg beroliget til tross for at jeg har store utfordringer med mine tenner og aversjon mot tannbehandling. Hun har loset meg gjennom utallige rotfyllinger, kroner og ett implantat og jeg kunne ikke bedt om en bedre behandling.

Svørt dyktig og seriøs.

Tannlege: Shilpi Midha Skrevet

En svært dyktig, grundig og seriøs tannlege, flink til å forklare i forkant, tillitsskapende.

Den tryggeste og hyggeligste tannlegen

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helle er en tannlege med stor kompetanse og tålmodighet for oss som har litt tannlegeskrekk. Det er nå en fryd å gå til tannlegen! En hyggeligere og blidere tannlege skal du lete lenge etter😃