Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Tannlege ved verdighet

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Jeg er litt usikker på hvor mange år jeg har benyttet meg av Tannakutten. Det har rett og slett blitt så mange år der, fordi jeg er veldig fornøyd, og jeg tar tannlegesjekk en gang i året. Alle som jobber der får meg til å føle meg velkommen. Tannlege Anders Øren er dyktig og forklarer hvorfor han gjør de tingene han gjør under prosessen av å sjekke tennene mine, selv uten at jeg har stilt spørsmål. Det får meg til å føle meg trygg. Jeg har aldri hatt tannlegeskrekk, men vil tro at de av oss som sliter med dette kan finne trygghet her.

Imøtekommende og

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Tannlegen min var på vinterferie og bad meg kontakte Tannakutten for å sette inn igjen en midlertidig bro som var falt ut. Fikk raskt svar på Mail om time. Veldig hyggelig og imøtekommende tannlege. Fint å få få informasjon om hva hun gjorde underveis og hvorfor. Gav gode råd. Så jeg er mao en veldig fornøyd førstegangs pasient😊

Umiddelbar hjelp av dyktig tannlege

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Jeg våknet 24. desember og kjent at noe manglet: fasetten på høyre fortann var falt av. Vi ringte Tannakutten kl 9 og fikk avtale og løfte om hjelp kl 9.15.
Anders Øren er ikke bare dyktig i faget, han er også forsiktig, forståelsesfull og informerte fortløpende om det han gjorde. 30 minutter senere var tannen på plass igjen, og julen kunne begynne. Jeg anbefaler Tannakutten og tannlege Anders Øren på det varmeste, og vil ikke nøle med å benytte dem igjen. Også kvinnelig tannpleier var usedvanlig hyggelig.

Anbefales på det sterkeste

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Anders Øren har blitt vår familietannlege og kan anbefales på det sterkeste. Han er grundig, effektiv, empatisk og gir god informasjon underveis i behandlingen.

Veldig flink tannlege

Tannlege: Aurora Nyhuus Skrevet

Kom inn med terror i blikket, skrekk for bor og en tann fra helvete. Aurora redda tanna, snakka bort terroren og brukte boret på en mesterlig måte.

Jeg gir min anbefaling