Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Kjempegod tannlege, anbefales!

Tannlege: Aurora Nyhuus Skrevet

Vennlig, proff og effektiv. Du føler deg umiddelbart trygg i tannlegestolen med slik proff adferd som Aurora har.
Hun er veldig «lett på tå» nennsom og skånsom, men får allikevel jobben gjort raskt og effektivt.
Behagelig opplevelse å være pasient hos henne, om man kan si at et tannlegebesøk er behagelig. :)
Tannakutten er verdt et besøk, du får time umiddelbart og de har flere riktig flinke tannleger.

Byens beste tannlege

Tannlege: Aurora Nyhuus Skrevet

Jeg har brukt tannakutten - Oslo private nesten hver gang jeg har hatt behov for tannpleie, og aldri hatt en negativ opplevelse. De er profesjonelle, hyggelige og yter fantastisk service. Alle andre tannklinikker jeg har vært hos har jeg opplevd som kjipe og lite mottagelige, men akkurat Tannakutten er 10/10 på alle mulige måter, og Aurora lever opp til disse standardene. Hyggelig, flink og alltid blid. Prislappen er noe høyere enn andre klinikker, men det er definitivt verdt hver eneste krone om man vil være sikker på behagelig og god pleie. Jeg har også vært hos Maria og Helle på Tannakutten, som jeg også ville gitt en solid 10/10.

Ypperste klasse

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Den eneste som får røre tennene mine er Anders Øren. Han er tillitsvekkende, forklarer godt og ville aldri funnet på å overbehandle eller gjøre noe unødvendig. En tannlege av den «gode gamle skolen» - i positiv betydning. Anbefaler Anders til alle som ønsker seg en tannlege de kan stole på og som ønsker pasientene sine godt, og for alle med tannlegeskrekk. Moderat prising. Suverene åpningstider og service. (Blir fort betydelig dyrere å gå til den billigste cowboy-tannlegen som bare er ute etter å flå deg).

Flink og behagelig tannlege

Tannlege: Aurora Nyhuus Skrevet

Alltid hyggelig å bli behandlet av Aurora. Føler meg trygg og godt ivaretatt! Jeg får alltid god behandling og veiledning om hvordan jeg kan ta bedre vare på tannhelsen min.

Dyktig tannlege

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Jeg kom til de med tannlegeskrekk i ryggsekken og den er mer og mer borte.
Anders er en dyktig og behagelig tannlege og pluss er at han forteller hva han gjør og hvorfor.
Anbefales.