Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Utilgjengelig og arrogant

Lege: Aleksander Halvorsen Diesen Skrevet

Helt umulig å få time hos han, må vente tre måneder på en fysisk time. Blir alltid sendt til vikarer da han ikke har tid til sine pasienter. Legekontoret har dårlig service, og alle er like arrogante.

Trygg, tydelig og god

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

- som pårørende oppleves Dagfinn som trygg, tydelig og god. Han er opptatt av å finne gode løsninger gitt hva som er mulig.

Han er tydelig på taushetsplikt og at hans oppgave er å sikre best mulig behandling for hans pasistent.

Som pårørende oppleves dette som trygt ( og da er det så fint at han også viser balansen og ansvaret hans). Kanskje dette kan oppleves som "strengt" av noen, men selv oppleves det da som en trygghet og profesjonalitet på dyktighet. Takk!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Lars Kristian Glæsel Gullestad Skrevet

En fastlege som er veldig kunnskapsrik innenfor sitt område. Jeg byttet fastlege og er utrolig fornøyd. Får rask og fin oppfølging og kjenner meg veldig trygg som pasient.

Den beste legen!

Lege: Mathias Nicolai Johannessen Svanevik Skrevet

Dr. Svanevik er en utrolig kunnskapsrik lege som har en utrolig evne til å lytte og forstå. Føler meg alltid trygg når jeg er hos han og han er opptatt av god oppfølging og at pasient skal medvirke og ha noe å si. Han skaper alltid et trygt rom når jeg har time og føler meg alltid Ivaretatt. Hatt mange fastleger, men har aldri hatt en lege som han! Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik og effektiv

Lege: Mathias Nicolai Johannessen Svanevik Skrevet

Dr. Svanevik er en svært dyktig lege. Han er hensynsfull, kunnskapsrik, effektiv, og har en evne til å få pasienter til å føle seg trygge og godt ivaretatt.