Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Engasjert, tilgjengelig ved behov, gir det lille ekstra

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Dr. SFF er svært engasjert og grundig. Han yter alltid det lille ekstra, man føler seg ivaretatt og hørt. Han bruker sitt nettverk dersom det er andre som er mer egnet til å hjelpe feks spesialister, kiropraktor o.l
Selv om han har fullbooket dag er det alltid plass til de aller yngste pasientene og særlig de med spesielle behov. Han er dyktig på sitt felt og ydmyk mht medisinske områder utenfor hans ekspertise. Tidvis går det fort i svingene, men personlig setter jeg svært pris på effektivitet. Uformell og svært sympatisk. Min familielege som jeg anbefaler på det varmeste!

Uempatisk, krenkende

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Har aldri opplevd verre lege. Totalt blottet for empati og forståelse, uprofesjonell.

Gikk til angrep på meg som person helt til jeg begynte å gråte, og likevel fortsatte han.

Litt samlebånd

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Fikk HSF anbefalt av en venninne og gikk for han som min fastlege. Han er effektiv, og siden jeg ikke er noe glad i leger generelt satte jeg pris på det. Jeg visste stort sett hvorfor jeg var hos legen og ville raskt ut - i starten. De første 5 årene var jeg aldri inne mer enn 5 minutter og lykkelig med det.

Da jeg plutselig trengte en lege som kunne finne årsak til symptomer ble det betraktelig verre. Han tok ørten tester og ba meg komme tilbake to uker senere. Da jeg kom to uker senere så prøvde han jommen meg å hilse på, sende meg ut for å ta tester og ta inn neste pasient. Da jeg poengterte at jeg skulle få resultatene ble han litt overrasket, kikket på dem, sa alt så fint ut og chippet meg ut. Ingen prat om hva det så kunne være eller noen neste steg. Igjen var "konsultasjonen" over på under 5 minutter - til tross for at jeg denne gangen faktisk hadde behov for litt legekompetanse.

Jeg byttet lege for å si det sånn.

Meget dyktig lege

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Dagfinn har høy faglig kompetanse og stor integritet. Han er flink til å lytte og gir ukompliserte tilbakemeldinger. Men det som til stadig imponerer meg mest er at Dagfinn alltid har din beste helse i fokus. Det er aldri snakk om å bli frisk nok til å jobbe, men at du skal bli helt frisk.

God lege

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Dagfinn er en god lege med respekt for pasientene sine. Han er effektiv, men jeg føler allikevel at han gjør en grundig jobb. Han beskriver hva som feiler deg på en måte som gjør at du skjønner. Jeg synes at han er den beste fastlegen som jeg har hatt, og jeg har beholdt den selv om jeg har flyttet.