Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Colosseumklinikken Allmennseksjonen

God lege

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Dagfinn er en god lege med respekt for pasientene sine. Han er effektiv, men jeg føler allikevel at han gjør en grundig jobb. Han beskriver hva som feiler deg på en måte som gjør at du skjønner. Jeg synes at han er den beste fastlegen som jeg har hatt, og jeg har beholdt den selv om jeg har flyttet.

Har hatt Henrik som lege over 20 år

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Har hatt Henrik som lege over 20 år, han er dyktig, lyttende og tar seg tid.

All doctors should be like Henrik

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

I have been a patient of Henrik for 14 years now. He is a good doctor with a huge heart. He goes out of his way to make you feel better and takes his time with your problems. He has gone out of his way to help me in difficult situations where I needed more than a persciprtion. He uses his networks to our advantage. He is our family doctor and we cherish him dearly. He greets you with a smile and hug or handshake. He truly cares about people and patients are not just unknown faces going in and out. He is our doctor and friend. A great man! All doctors should take after him :).

Dagfinn Aarskog - har gitt meg alt jeg har hatt behov for

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Siden det ser ut som Dagfinn kommer litt uheldig ut i dette forumet synes jeg han fortjener å bli tatt litt i forsvar. Jeg har hatt Dagfinn som min fastlege siden jeg flyttet til Oslo i 2007 og har ingen planer om å bytte. Den gangen valgte jeg han siden jeg bodde på Majorstuen og ønsket å ha en lege i nærheten.

Siden jeg har vært heldig med helsa har har det ikke vært veldig mange besøk, men denne vurderingen er basert på de gangene jeg har hatt behov for hjelp. De første årene tok det lang tid å få booket time hos han, men forrige gang fikk jeg time samme uken - noe som jeg tror er veldig bra for en lege med så mange pasienter på listen sin.

Jobben til Dagfinn er å være en medisinsk fagperson og her opplever jeg han som særdeles dyktig. Han er "rett-på-sak" og er rask til å henvise til spesialist dersom det er medisinsk grunnlag for dette. Hvis folk kommer til han med problemer som ikke er medisinsk så tenker jeg han er rimelig kjapp til å fortelle at dette er ikke hans problem. Dette tror jeg er sunt for folk å høre. Om det skulle hende meg noe er jeg ikke i tvil om at Dagfinn raskt vil stille korrekt diagnose og gi meg den beste anbefalingen for hva jeg skal gjøre. No bullshit - rett på løsning. Jeg anbefaler han på det varmeste!

Faglig dyktig, men bør sette av mere tid til hver pasient

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Henrik har vært min fastlege i en del år. Han er trivelig og faglig dyktig, men hver gang jeg er der får jeg følelsen av at klokken tikker og jeg har vel totalt sett aldri blitt undersøkt og vært lengre inne på hans kontor enn maksimum 5 minutter.
Dette bør han ta til seg.