Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Ekstremt dårlig oppfølging!

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Aarskog har vært min sønns fastlege i en periode, og makan til dårlig oppfølging har jeg aldri opplevd. Han fulgte ikke opp prøvesvar fra sykehuset med henvisning til behandling på sykehuset, og han ringte heller ikke tilbake på tross av mine gjentatte beskjeder.
Den andre legen på klinikken kunne dessverre heller ikike hjelpe oss, fordi han skulle spise lunsj. Vi fikk heldigvis hjelp fra lege i familien som sendte henvisning på dagen.
Elendig service og svært dårlig pasientomsorg, jeg ville heller dratt privat/på legevakt enn tilbake hit.

Ikke den mest sympatiske, men dyktig

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Denne legen har en ganske høy terskel for å kategorisere noen som syk. Man kan få følelsen av å bli sett på som hypokonder hvis man ikke har helt klare skader/symptomer. Aarskog virker imidlertid faglig sterk og er ryddig selv om han kanskje ikke er spesielt sympatisk og empatisk.

Totalt uinteressert..

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Hadde dette menneske som kontaktperson da min fastlege var bortreist. Maken til bombastiske meninger og er man en person som ikke taler sin sak med dokumenter, og konkrete motargumenter , går man lett ut av kontoret uten å få noe som helst hjelp. Spesielt ille når min sykdom var så uspesifisert at man til dags dato (2 år senere) fortsatt utredes. Dette er almennlege på absolutt bunnivå, og mesteparten av han konsultering kunne jeg fint har slått opp selv i wikipedia.
Sikker i sin sak blir man, når det å komme seg ut i jobb blir viktigere enn å faktisk finne årsaken til problemene.
Jeg ser noen her inne anbefaler denne legen, og jeg mistenker dette er mennesker som har konkrete hendelser/sykdommer. Har du noe mere diffust eller som i mitt tilfelle alvorlig, styr unna. Etter å ha hatt konsultasjoner med et titalls leger på rikshospitalet, bytte av fastleger, så er dette min anbefaling. Det er legens jobb og plikt å legge alt til rette for deg.. ikke omvendt!

Helt enkle problemer håndteres veldig bra, men tvert imot ved vaonskeligere ting

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Virker veldig lite intressert når han ikke finner en enkel løsning. Synes da mest intressert i å bli kvitt deg. Vil annbefalde deg til venner og bekjente av han som ikke har vært noe god erfaring for meg. Synes å ha lite faglig tyngde utover det relativt vanlige og enkle. Er mye mer engasjert når vi snakker om klokker, has venner etc enn når viktige ting skal vurderes.

En meget ryddig og tillitsvekkende lege.

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Dagfinn er legen for deg som er syk. Han er vennlig, grundig, lytter og tar deg absolutt på alvor. Dagfinn er en ærlig lege, som også sier det han mener. Noen ganger er det faktisk best å jobbe. Det tør Dagfinn å si. Flere leger burde vært som ham.
Feiler det deg noe alvorlig, oppdager Aarskog dette.
Han er fleksibel med hensyn til tid. Jeg gir ham full score.