Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Lite empatisk lege

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Jeg ble så glad da jeg så omtalene av denne legen - "det er ikke bare meg". Jeg følte meg alltid som en hypokonder nå jeg var hos ham og jeg var glad da jeg kunne bytte til en annen.

Lyst til å gråte

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Jeg var hos Aarskog for noen måneder tilbake, og når jeg gikk fra legetimen hadde jeg flere problemer enn når jeg kom. Legen nøler ikke med å svinge sin verbale pisk hvis han er uenig i noe, og jeg fikk virkelig svi. Jeg hadde gråten i halsen når timen nærmet seg slutten, men lot ikke tårene trille før jeg var ute på gangen. Jeg greide heldigvis å holde masken så lenge møtet foregikk. Hadde jeg knekt sønder og sammen der og da, aner jeg ikke hvordan han ville reagert. Med slike autoritære holdninger som han har, hadde det ikke forbauset meg om jeg ville fått sur kjeft og beskjed om å ta meg sammen. Jeg blir fortsatt trist, lei og deppa når jeg tenker tilbake på timen. Jeg har bare lyst å skrike :-(

Grunn til å slå alarm

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Aarskog behandlet meg som om jeg knapt nok kan skrive navnet mitt. En ekkel, svulstig og selvsikker ovenfra-og-ned holdning. I andre yrker, som ingeniør, direktør eller advokat er det mye lavere toleranse for slikt. Når en av legens hovedoppgaver er å lytte til pasietene, er det for meg en gåte hvorfor slik oppførsel ikke slås ned på.

Effektiv men ikke alltid tilgjengelig

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Effektiv, flink til å henvise til spesiaøist, men ikke alltid lett å komme til

Bombastisk, brautete og bøllete

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Jeg har vært hos flere dusin leger i mitt lange liv, men har aldri møtt noen som er så bombastisk, bratuete og bøllete som Aarskog. Man kan lett få inntrykk av at han ser på seg selv som en halvgud, mens han i virkeligheten heller er en halvlege. Takk og pris for nettsider som Legelisten som gjør at man kan dele opplevelsene sine med andre!