Smestad Legesenter

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Smestad Legesenter

Dyktig og ivaretakende

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Vært min fastlege i 33 år. Har full tiltro til han. Slurver aldri, men er grundig og tar seg god tid.

Faglig tung, omsorgsfull og seriøs

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Marianne er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun har faglig tyngde, er en god lytter, tar seg god tid og møter enhver henvendelse med seriøsitet. 10/10.

Fantastisk menneske.

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Jeg hadde Christian som fastlege for noen år tilbake før jeg flyttet. Jeg var nesten aldri syk, som betydde at jeg var sjelden hos ham. Men så ble jeg gravid. Noe som viste komplikasjoner på komplikasjoner på komplikasjoner. Og da fikk jeg denne legen å kjenne. Maken til en fantastisk og hyper-profesjonell lege skal man lete lenge etter! Med hans hjelp og støtte gjennom utallige sykehusopphold med nyresteinanfall, og flere operasjoner fikk jeg et friskt barn (noe som slett ikke var gitt) og jeg er frisk selv. Skal flytte tilbake til Oslo nå, og setter meg på hans laaaaaaange venteliste. Tipper at det ikke finnes bedre fastlege!

Norge beste lege!

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Jeg er meget fornøyd med å ha Marianne som fastlege! Hun er grundig og dyktig, og jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Hun ser meg, er lyttende og er lett å snakke med. Hun er flink til å følge opp og jeg føler av og til at hun kun har en pasient, og det er meg - ment på den måten at hun husker historikken og tar seg tid. Ikke minst var hun en enorm støtte ifm. en komplisert graviditet, hvor hun ved ett par anledninger også ringte meg etter endt arbeidstid, og i ferien, for å sikre at alt gikk bra. Hun er den beste legen jeg noen ganger har hatt! Og takke seg til at min sønn nå også har henne som sin fastlege. Jeg er enig i hva andre skriver her før meg; hun viser stor grad av omsorg og empati, har glimt i øyet og mye humor, men er samtidig alvorlig og tillitsfull i situasjoner som krever det. Vi kunne ikke hatt en bedre lege.

Tillitsfull og følger opp

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Marianne Hjortdahl er den beste legen jeg har hatt! Hun følger grunndig opp og svarer raskt på meldinger via det nye «kontakt fastlegen» systemet.
Hun er faglig dyktig og jeg føler meg godt ivaretatt hos henne.
Har flyttet fra Smestad, men kommer til å beholde henne selv om det er lengre reisevei! Det det verdt de få gangene jeg trenger lege per år.