Vestre Aker Legesenter

Tore Hals Mejdells vei 8 0751 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vestre Aker Legesenter

Veldig bra

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Virker faglig dyktig, kritisk lyttende. Jeg er veldig fornøyd. Må antakelig skifte fastlege da han er på Røa og jeg arbeider i sentrum, men jeg gjør det meget motvillig.

God kommunikasjon

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Lett tilgjengelig både avtaler over tif og akuttavtaler ved konsultasjoner. Henviser raskt ved behov. God oppfølging med etterfølgende konsultasjoner hvis behov. Er veldig "til stede" ved samtaler. God til å lytte og til å forstå problemstillinger. Teamet rundt er effektive med prøvetaking og lett tilgjengelig på telefonen. Akuttime dagen etter henvendelse. Vanlig konsultasonstime 1 til 2 uker etter kontakt.

Dyktig fastlege

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Tar seg alltid tid, og har fulgt opp 110% hva prøveresultater og annet vedrører.
Også en flott lege å ta med barna til.
Selv om jeg må bruke tid på reisevei, er jeg så fornøyd at jeg aldri kunne tenke meg å bytte fastlege.
Anbefales på det sterkeste!

En særdeles sympatisk og flink lege

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Marius Amundsen er sterkt til stede i samtalen med meg som pasient. Han lytter til meg og tar mine synspunkter med i diagnosen. Han nøler ikke med å rekvirere undersøkelser andre steder. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Alltid lyttende, åpen for pasientens egen mening, rask til å rekvirere videre undersøkelser. Meget sympatisk