Vestre Aker Legesenter

Tore Hals Mejdells vei 8 0751 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vestre Aker Legesenter

Engasjert og lyttende

Lege: Tiril Børsting Karterud Elvestad Skrevet

Tiril er både min og min sønns fastlege. Jeg har ikke angret et sekund på at jeg byttet fastlege for noen år siden, og har vært særdeles fornøyd med henne hver gang vi har vært der. I motsetning til mange andre leger lytter hun, tar pasienten på alvor, og er faglig dyktig. Anbefales på det varmeste.

Anbefales!

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Seriøs, tilgjengelig, hyggelig, uformell, imøtekommende, oppfølgende og grundig. Jeg er heldigvis ingen hyppig "gjest" hos ham men har uten unntak fått dette inntrykket gjennom de siste 6 årene hvor hele familien på 5 har hatt ham som fastlege. Har også fått formidlet samme inntrykk fra nær venn som er meget alvorlig syk og har ham som fastlege.

Veldig bra dame.

Lege: Tiril Børsting Karterud Elvestad Skrevet

Veldig flink. Lytter og er til stedet i samtalen. Uansett hva problemet er tar hun deg på alvor og kommer alltid med råd og tips. Hun er kunnskapsrik og har alltid svar på spørsmål.

Flink lege

Lege: Tiril Børsting Karterud Elvestad Skrevet

Jeg har brukt Tiril i noen år nå. Hun er flink til å lytte og tar pasienten på alvor. Anbefales.

Lyttende, varm, tilstedeværende og medmenneskelig

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Han er en tillitvekkende lege som er lett å ha en dialog med.Jeg kommer gjerne med egne forslag som blir tatt på alvor. Vi som pasienter har også mye å bidra med, så legene blir enda bedre. Det virker som han er en av dem som mottagelig for det