Vestre Aker Legesenter

Tore Hals Mejdells vei 8 0751 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vestre Aker Legesenter

God lege som setter av tid til pasientene sine

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Jeg har hatt fornøyelsen av å ha Marius som fastlege i en årrekke. Selv om jeg bor et godt stykke unna praksisen hans har jeg valgt å beholde ham fordi han alltid gir meg inntrykk av å ta årsaken til at jeg oppsøker ham på alvor. Han inngir faglig tillit og han er ærlig de gangene hans innsikt i situasjonen er begrenset. Mange leger behandler pasientene som om de var biler i en vaskehall der konsultasjonen aldri overskrider 5 minutter. Marius, derimot, gir meg all den tiden jeg trenger og svarer godt og grundig på alle spørsmål jeg måtte ha. Jeg er godt fornøyd med å ha ham som lege og har ingen planer om å bytte med det første.

Noe stresset, åpen for å tenke nytt og lett tilgjengelig.

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Her må jeg si jeg har en noe annerledes opplevelse enn de andre vurderingene beskriver. Opplever han som lite tilstede, og tydelig stresset og usikker når samtalen går over i psykosomatikk eller rene psykiske utfordringer. Holder jeg samtalen kun på fysisk sykdom er han straks mer avslappet og flinkere til å holde øyekontakt (snakker jeg om depresjon o.l. sitter han og kikker stivt inn i pc'n). Ellers må jeg si han er svært samarbeidsvillig hva gjelder åpenhet for å tenke nytt, og lytter alltid til meg har jeg kommet frem til at jeg bør prøve en annen type medisin o.l. Synes bare dét er litt underlig at pasienten må komme frem til slike ting på egenhånd? Men alt i alt, midt på treet.

Super lege!

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Han er legen som jeg aldri vil bytte og håper på å kunne ha i all fremtid!
Kan snakke med legen om alt og ingen ting er flaut!
Lytter og har god tid! Ikke noe negativt er å si om han.

Triril er en fantastisk lege!

Lege: Tiril Børsting Karterud Elvestad Skrevet

Hun lytter, er kunnskapsrik, flink og snill. Jeg vil anbefale Tiril til alle. Hun er tilstedeværende under konsultasjon og er særdeles flink i medisnfaget.

Fantastisk lege!

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Har gått hos Jannicke i lit over 1 år og synes hun har hvert en fantastisk sympatisk og dyktig lege under min sykdomstid.

Kan varmt anbefalle til alle å enhver!