Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tveita Legesenter

Bare godt å si om dr. Andersen

Lege: Torill Andersen Skrevet

Jeg har hatt samme fastlege fra ordningen ble etablert og jeg håper jeg kan ha det for bestandig. Andersen tør også å si ifra hvis jeg har småplager, at jeg bare skal være tålmodig slik at det går over av seg selv. Har ikke selv hatt alvorlig sykdom, men har bekjente som Andersen har tatt seg av på en riktig og profesjonell måte. Anbefales.

Kan ikke få bedre lege!

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

En av de beste legene jeg har hatt! Hun tar seg god tid, lytter, hjelper og bryr seg. Hun er fastlege til både meg og alle barna mine. Har vært til god hjelp og støtte gjennom mange vanskelige situasjoner.

Bra lege, ikke så bra senter

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Har hatt Zahid som fastlege i noen år, og har stort sett vært fornøyd. Savner nok litt proaktiv oppfølging, f.eks. burde det ikke være nødvendig for en mann på over 50 å insistere på en prostatasjekk når man er inne på "årlig service".

Men senteret gidder jeg ikke lenger. Slitent og trist, telefonen stengt halve dagen og minst 15 min venting resten av dagen. De har SMS-bestilling, men noen ganger trenger man faktisk et svar med en gang. Ventetiden på kontoret blir ofte lang også. Så det var det, jeg går videre til noen som skjønner seg bedre på kundebehandling.

Ultra Super Beste Legen jeg noen gang har hatt.

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Hun er kjempe koselig og hyggelig lege jeg noen gang har hatt og er utrolig fornøyd med hennes hjelp. Jeg kommer altid til å bli fornøyd med arbeidet hun gjør for meg. Alt ved henne er perfekt . =)

Usedvanlig dyktig lege

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Jeg er så heldig å ha hatt Kereks som fastlege for meg og min sønn gjennom flere år. Vi har vært der med flere tilstander av ulik karakter og hun har alltid gode løsninger og er svært kunnskapsrik. Hun lytter alltid til oss og møter oss med resepkt og vennlighet. En gang jeg ble lagt inn på sykehus og de spurte meg om hvilken fastlefege jeg hadde fikk jeg høre av sykehusets overlege at jeg var meget heldig fordi jeg hadde fått nettopp henne som lege, som han karkteriserte som en av de aller beste!