Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrstikktorget Legekontor

Frarådes, kun dårlig opplevelser

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Hadde Kaur som fastlege i over ett år med mange jevnlige besøk. Har kun hatt dårlige opplevelser. Min opplevelse er at hun gir pasienten svært kort tid, virker uinteressert, sier ting uten grunn som skremmer pasienten og har høy terskel for henvisninger. Hun Oppfordrer til det private helsevesenet i stedet. Angrer på at jeg ikke byttet fastlege mye tidligere og personlig fraråder jeg henne og hele legesenteret.

Late and Useless

Lege: Martin Nguyen Cong Hoang Skrevet

Kept me waiting for 40 minutes, only had me in his office for 10.
Tried to overcharge me with an invoice when their card terminal stopped working.

Advised me that there was nothing to be done in regard to my shoulder problems.
A private clinic helped me the same day.

Utilgjengelig og manglende empati

Lege: Martin Nguyen Cong Hoang Skrevet

Opplevde å bli møtte med manglende forståelse og empati under min graviditet. Var sårt og vondt og ikke bli tatt på alvor, da det i utgangspunktet satt langt inne å bestille en legetime. I oppfølgingen av sønnen min i etterkant av fødsel får jeg opplevelsen av å være i en avhør når vi er inne på legetime. Stiller en rekke spørsmål, men virker ikke som han får med seg svarene (utenom at han noterer på pcen). Vanskelig å få time. Har sittet i telefonkø en rekke ganger, opptil 50 minutter før jeg kommer igjennom. Ikke ledige legetimer før måneder frem i tid, og hastetime er man heldig å få dersom man i det hele tatt kommer igjennom på telefonen. Ser for meg at Martin er veldig flink når der gjelder fysiske plager hvor han kan undersøke "svarene" i blodprøver eller lignende. Har byttet fastlege ettersom frustrasjonen ble for stor.

Uinteressert, frekk & upålitelig

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Vil fraråde en hver person å unngå vedkommende som fastlege. Her en liste over min opplevelser:

* Jeg sendte over journalen to uker før første fastlegetime, men vedkommende sa likevel at "hun ikke hadde hatt tid til å lese den" før legetimen.

* Opplevde å bli presentert henvisning til eksterne
leger som koster tusenvis av kroner, før jeg fikk høre om behandlingene som kan gjøres gjennom fastlegen.

* Opplever at Dr. Kaur ønsker at timen skal vare kortest mulig, og man skal finne raske og ikke gode løsninger.

* Jeg ble lovet oppfølging over telefon når prøvesvarene fra allergitesten var klare. 2 måneder etter at resultatene var klare mottok jeg disse på mail, uten noen forklaring. Jeg måtte deretter ta kontakt og be om en forklaring. Unnskyldningen var tekniske utfordringer internt og hektisk arbeidshverdag for fastlegen.

* Når man ber om en forklaring på hvorfor man ikke får oppfølging som er blitt lovet under legetime, og hvorfor ting tar mye lengre tid enn lovet, oppfordres man til å bytte fastlege og roe seg ned.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Jeg har hatt Kaur som min fastlege i 23 år. Har vært hos henne regelmessig i de siste 7-8 årene.
Hun er imøtekommende, lytter på deg og kan jobben sin.
Jeg har stort sett vært fornøyd!
Har nesten alltid fått time på dagen hvis det har hastet.