Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrstikktorget Legekontor

Lite empatisk lege

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Jeg opplever henne som nedlatende, uprofesjonell og dårlig i møte med meg som pasient.
Bytter til ny fastlege nå.

den minst intereserte legen jeg har møtt

Lege: Navneet Kaur Skrevet

hun bør se pasientene sine, holde det hun lover når det gjelder resepter. ikke booke timer til prøver, når hun vet at laben har stengt innen den tiden hun er ferdig med sin konsultasjon. og hun sender mer enn gjerne purringer uten at orginal regning er motatt

Svært fornøyd pasient som har hatt Hamre som lege i 18 år

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Hamre er en lege som tar deg på alvor når det virkelig gjelder. Har vært hos henne med både psykiske og fysiske plager. Mistenker hun at det er noe alvorlig tar hun direkte kontakt med sykehus. Skal tillegges at jeg er av typen som misliker sykemelding men da insisterer hun på det. I noen tilfeller godtar hun at jeg nekter meg 100% sykemeldt men blir enige om kompromiss :)

Hun er kanskje ikke like god på myalgiplager etc men det er det mange fastleger som ikke er da dette ofte er utenfor deres kompetanseområde. Uspesifikke ting er ofte ikke konkret nok for en medisiner. Synd men sånn er det nå. Hun følger opp blodprøver og tar kontakt om det er noe galt.

Jeg er veldig fornøyd med henne som fastlege og har ingen intensjoner om å bytte.

Var hos vikaren

Lege: Navneet Kaur Skrevet

første konsultasjon hos legen og det ble hos vikaren. Vikaren var veldig snill og fulgte det opp. Vurderer å bytte fastlege da en lege ikke kan prioritere sine pasienter.

Desidert den beste legen jeg har hatt

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Byttet til Dr Hamre for noen år tilbake og har opplevd en meget bra oppfølging i denne tiden. Jeg var utbrent og slet med depresjoner da jeg oppsøkte henne, selvtilliten var på bunn. En stor takk til henne fordi hun var der, hun henviste meg videre der jeg hadde behov for det og har i det heletatt vært til stede og sett meg når jeg har hatt behov for det. Selv om jeg har flyttet et godt stykke fra Oslo, så fortsetter jeg å beholde Dr Hamre som min fastlege. Finner vanskelig så flinke almennleger. Jeg har også anbefalt henne som fastlege til andre. Ser at noen skriver at de må vente lenge og at hun bruker mye tid på data. Dette har ikke jeg opplevd som noe problem.