Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrstikktorget Legekontor

fin lege

Lege: Navneet Kaur Skrevet

jeg har gått til Navneet i 3 år og er kjempe fornøyd. Hun følger opp og særlig ved svangerskap er hun flink til å se det lille ekstra. hun er rask og kort, men gjør jobben sin godt. Sekretærene er veldig hyggelige og vi (datter og jeg ) får alltid raskt time og hjelp.

Very Good Doctor

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

She listen you very well. Very cooperative and kind personality. Very intelligent and professional doctor. She always give 100 percent response. Highly recommended.

Veldig fornøyd!

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Jeg har nå hatt henne som lege i 2 1/2 år og er absolutt fornøyd. Hun tar meg seriøst, hun lytter og sender meg videre til utredning/spesialister når det er behov for det. Hun er også alltid tilgjengelig om det skulle være akutt og ber man om å bli oppringt, så gjør hun det. Det jeg også setter veldig pris på, er at hun alltid spør om det er noe annet jeg har på hjertet. Det er alltid rom for det, om det er noe annet man vil snakke om/spørre om. En lege jeg anbefaler på det varmeste!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Legen er flink i faget. Hun lytter godt. Hun henviser og følger opp. Hun ringer og forteller om prøveresultater. Føler meg trygg og ivaretatt. Har hatt denne legen i 10år. Første to møter var litt vanskelig,men så ble vi kjent og etter det bare godt å si.

En uinteressert lege

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

En rolig, men lite empatisk lege.
Virket dømmende og veldig lite lyttende. Tok ikke meg og diagnosen min på alvor. Brukte veldig kort tid og jeg følte meg egentlig bare til bry.
Veldig opptatt av å skrive på PC`en når du prater til henne.
En uinteressert lege.