Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrstikktorget Legekontor

Var hos vikaren

Lege: Navneet Kaur Skrevet

første konsultasjon hos legen og det ble hos vikaren. Vikaren var veldig snill og fulgte det opp. Vurderer å bytte fastlege da en lege ikke kan prioritere sine pasienter.

Desidert den beste legen jeg har hatt

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Byttet til Dr Hamre for noen år tilbake og har opplevd en meget bra oppfølging i denne tiden. Jeg var utbrent og slet med depresjoner da jeg oppsøkte henne, selvtilliten var på bunn. En stor takk til henne fordi hun var der, hun henviste meg videre der jeg hadde behov for det og har i det heletatt vært til stede og sett meg når jeg har hatt behov for det. Selv om jeg har flyttet et godt stykke fra Oslo, så fortsetter jeg å beholde Dr Hamre som min fastlege. Finner vanskelig så flinke almennleger. Jeg har også anbefalt henne som fastlege til andre. Ser at noen skriver at de må vente lenge og at hun bruker mye tid på data. Dette har ikke jeg opplevd som noe problem.

Ikke imponert!

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Jeg har vært hos henne et par ganger og har vel til sammen hatt samtale med henne i under 5 minutter. Hun har aldri øyekontakt, sier stort sett "mhm" til det jeg sier og avslutter fort med "kort eller kontant". I tillegg har jeg ved nå to anledninger ikke fått svar på prøver jeg har tatt. Hun virker generelt særdeles lite interessert i å snakke med meg som pasient og prøver å få meg ut så fort som overhode mulig. Jeg er ikke imponert!

Dyktig og oppriktig intressert.

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av Dr.Hamre. Hun har vært min lege i 15 år og jeg er glad for at min datter automatisk får henne som sin fastlege. Selv om både hun og jeg har flyttet på oss og avstanden har blitt lengre, er det helt uaktuelt å bytte. Hun viser forståelse, har humor og gir gode råd. Hun har vært med meg i alt fra utbrendthet, samlivsbrudd, skader etter påkjørslel og graviditet. Anbefaler henne på det varmeste og føler meg heldig ettersom jeg hører hva andre har å si om legene sine.

Den beste legen for meg

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Jeg var pasient hos dr Hamre i mange år og møtte henne ca en gang hver måned. Dette siden jeg var under medisinsk behandling. Hun har altid vært hyggelig, tatt meg på alvor og vi har også ledd en del når jeg vært der. Når jeg knakk sammen og besøkte henne fikk jeg utmerket hjelp. Uten henne vet jeg ikke hvor jeg hadde vært i dag. For jeg liker ikke å spørre om hjelp, men jeg kunne føle meg trygg med henne. I dag mår jeg bra. Har flyttet til et annet land og er veldig fornøyd. Har ofte tenkt på at jeg burde komme forbi med blomster til henne når jeg kommer til Oslo på besøk.

Når det gjelder ventetiden så ja, men fikk som regel sitte og vente en del. Men siden jeg hadde en jobb som til tider var veldig stressende så passet jeg på å kose meg med en bok eller et magasin i venterommet. Tror flere hadde mått bra av å lære seg å nyte av å få vente litt.