Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrstikktorget Legekontor

nei, nei, nei

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Byttet til ny fastlege i dag, da hamre ikke har tid til mine sykdommer, ikke er der hver onsdag, og ikke r villig til å jobbe ut arbeidstid på fredager, for at jeg skal kunne komme til time utenom jobb. En lite fleksibel og hjelpsom lege, gammel og forutinntatt.
Gammeldagse holdninger og dømmende.
Etter ti timer psykologutredning, hvor jeg kommer til henne med en diagnose, slenger dr. Hamre all tro og vilje til mestring, ve å le av diagnosen min, og kalle den gammeldags. MEGET ØDELEGGENDE og uproft.
Skriver ut sykemelding helt ukritisk, og ser på pcn hele tia. Bytter nå lege fordi jeg etter en måned venting, ikke fikk ordnet alt jeg skulle da jeg endelig fikk time, fordi hun ikke hadde tid til alt jeg hadde å ta opp, så jeg ble sendt ut...halvferdig......
Ringte min nye fastlege nå, og fikk time i morra-halleluja!!!!!

Lite tilgjengelig, prioriterer ekstrajobb

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Navneet Kaur har fast vikar to dager i uken. Hun prioriterer ekstrajobb på helsestasjon framfor egne pasienter.

Som lege er hun en typisk "skrivebordslege" som aldri har gjort noen fysisk undersøkelse av hverken meg eller mine barn. Det virker som hun henviser automatisk videre til spesialist.

Fantastisk lege

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Hun er en lege som virkelig hører på hva du har å si. Tar seg god tid til hver pasient

Bryr seg

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Jeg gikk til denne legen i flere år og er alt i alt veldig fornøyd. Hun kan fremstå som veldig streng og er absolutt ikke av den typen som gir ut sykemelding lett. Men hun tar deg på alvor. Jeg utviklet kronisk sykdom og måtte få jevnlig oppfølging hos fastlege. Dette var en sykdom hun ikke hadde nok kunnskap om, men som hun leste seg godt opp på og gav meg god hjelp med.

Negativt er det at hun bruker mye tid på å se på datamaskinen. Ventetiden på venteværelset er ofte alt for lang. Det kan også være lenge å vente på å få time. Sykepleierne er veldig hyggelige og kontoret er fint og rent.

Tar ikke pasienten på alvor.

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Svært nedlatende og veldig lite lyttende. Vanskelig å få time på kortere varsel enn to uker. Har byttet.