Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrstikktorget Legekontor

Veldig flink lege

Lege: Martin Nguyen Cong Hoang Skrevet

veldig flink å hyggelig lege brukte god tid på å høre på meg han er tålmodig fikk den hjelpen som jeg trengte tusen takk

Grundig og empatisk

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Jeg har har hatt god erfaring av Siv Selvik Hamre under de15 år hun har vært fastlege til meg og familien min. Hun er grundig og lyttende. Hun er effektiv og rask i kommunikasjon om receptfornyelser, prøvesvar og remisser. Hun er flink til å se helheten og til å finne gode løsninger på utfordringer.

Høflig, hyggelig og effektiv

Lege: Martin Nguyen Cong Hoang Skrevet

Veldig rask med å svare på henvendelsen på Helse-Norge og grundig under konsultasjonen. Leger er nerder, de er ikke de som er best på small-talk. Det er heller ikke deres jobb. Jeg opplever denne legen som profesjonell og ordentlig og dyktig.

Upersonlig

Lege: Martin Nguyen Cong Hoang Skrevet

For det første - ekstrem lang ventetid. Og like lang telefonkø.

Jeg opplever legen som hyggelig og ordentlig, men samtidig utålmodig og upersonlig. Føler meg ikke hørt eller sett når jeg går ut derfra da han for det meste har sett på skjermen, og så på klokka, mens han spør meg ja/nei spørsmål.

Får inntrykk av at han ikke tar meg seriøst på det jeg tar kontakt for med mindre det er fysiske plager.
Synes heller ikke han var spesielt god med barn. Ikke dårlig, men bare, klein.

Travel

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Har hatt dr Kaur i noen år og prøvd å gi henne flere sjangser. I det siste har jeg dessverre betalt for å gå til privat lege fordi jeg har null tiltro til at hun skal ta meg på alvor eller hjelpe. Har forståelse for at hun er travel og mye å gjøre, men jeg forventer fremdeles å få min tid. Blir alltid hastet ut av kontoret etter 5 minutter. Får ikke tilbake prøvesvar og hun gir ikke oppfølging ved bruk av nye medisiner. Måtte ha tre timer for samme ting til min sønn før det ble henvisning til spesialist. Også blitt bedt om å prøve ulike «kjerringråd».