Fyrstikktorget Legekontor

Kontakt

Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(115)
115 vurderinger
Tilgjengelighet
(85)
85 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(89)
89 vurderinger
Service
(85)
85 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrstikktorget Legekontor

Uinteressert

Lege: Navneet Kaur Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Benytter meg sjelden av lege, så når jeg trenger en er det som regel ganske viktig. Å bli møtt av en uinteressert, overlegen vegg av en lege er da lite hyggelig. Hun er ikke av den pratsomme sorten, hverken når det gjelder småprat eller forklarende fagprat. Jeg følte ikke for å legge ut om noen form for problemer, og hun virket være fornøyd med å ikke høre om dem.

Ivrig penicillinreseptskribent. Det de fleste diagnoser er "virus".

Vikaren er langt bedre

Lege: Navneet Kaur Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har vært pasient kos Kaur i noen år, begynte helt okay, men så var hun mye borte og når hun var der var det lite som het service. Vikaren hennes fulgte opp mye bedre og fikk orden på en lang rekke ting som Kaur aldri hadde sørget for å sjekke opp.

Etter en rekke besøk til psykolog (henvist dit av vikaren) tidligere på året, stusset Kaur over hvorfor jeg hadde frikort.

"Hvorfor har en ung person frikort?" var det jeg fikk spørsmål om på vei ut. Hadde hun sjekket i journalen min i ett minutt før hun inviterte meg inn hadde hun kanskje skjønt at det var litt usaklig å antyde at jeg var en slags hypokonder.

Jeg var ikke fornøyd med legen

Lege: Navneet Kaur Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg fikk ikke bra inntrykk av henne allerede på første møtet. Det virket som om hun ikke hadde godt nok tid til å lytte på meg. Etter at jeg fortalte om problemet, forventet jeg at det blir noe mer diskusjon med spørsmål fra henne og kanksje noe trøst, men så følte jeg plutselig at det var slutt på samtalen da jeg hørte "kort eller kontanter"..

Kanksje hun er såpass ekspert at hun forstår alt i veldig lite tid, men jeg mener at jeg som pasient liker at leger prøver å finne ut ting og virker vennlige med pasienten.

Men likevel kan jeg ikke gi fordommer om hun er bra eller ikke kun etter et par besøk før jeg byttet fastlegen min.

Du blir ofte henvist videre, tar ikke mer enn 5 min før du må betale egenandel, ofte resept.

Lege: Navneet Kaur Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg var pasient hos Navneet Kaur i over 7 år.
Til å starte med var hun hyggelig og veldig hjelpelig.

Men i de siste årene har hun vært mer opptatt av å få mest mulig pasienter innom og få egenandelen betalt på under 5 minutters besøk. Hun henviser deg ofte til andre steder og leger. Hun er heller ikke så veldig flink med å snakke med sine pasienter lengere, hele min familie(bestående av 5 søsken, mor og far har byttet fastlege.

Jeg har følt forskjellsbehandling når det gjelder tidsbruk per pasient. Ofte har jeg måttet sitte i over 30 min etter avtalt tid før jeg kunne få komme inn til kontoret hennes. Og når du først er inne på kontoret tar det ikke mer enn 5 min før besøket er ferdig og du blir spurt om "kontant eller kort?"

Helt grei

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Men ikke noe mer. Lite empatisk. Ser ofte ned i PC'en når du prater til henne. Følte meg ikke ivaretatt de gangene jeg var hos henne. Har byttet fastlege.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.