Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrstikktorget Legekontor

Meget engasjert og dyktig lege da jeg traff henne for ca. 7 år siden.

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Tilfeldig var jeg hos dr. Kaur med min datter da dr. Andresen var på ferie. Dr. Kaur ble vel så opptatt av meg, at jeg var rød i ansiktet og så stresset ut, som min datter. Hun tok blodtrykket mitt uten at jeg bad om det. Dette gjorde at jeg byttet over til henne som fastlege. Da jeg ble langvarig sykemeldt for ca. 7 år siden tok hun en rekke boldprøver av meg, urinprøve og avføringsprøve. Svarene tydet på at jeg hadde en autoimmun sykdom, men ved videre henvendelse til Ullevål sykehus, var det akkurat som om hun ble stoppet. Jeg husker hun beklaget seg over at dette ikke var som i USA hvor hun har tatt sin utdanning, og hun sa rett ut at legestanden ikke vet nok om autoimmune sykdommer, at det ikke er forsket nok. Dessverre ble dr. Kaur sliten, tror jeg, de siste årene jeg gikk hos henne. Nå er hun i morspermisjon, men jeg ser fram til at hun kommer tilbake og jeg kan fortelle at jeg har en forsinket allergireaksjon på en rekke matvarer, bl.a. korn, melk og sukker. Jeg tenker at hver fastlege skulle hatt hatt færre pasienter. Hun er en lege som prøver å se pasientens situasjon, men preges av at hun har liten tid, og det er en slags oppgitthet over henne. Legekontoret virker rent, bortsett fra på toalettet hvor det ofte mangler såpe og papir.

Den beste legen jeg har opplevd

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Hun tar pasientene på alvor, følger godt opp, og virker svært proffesjonell på alle måter. Jeg setter stor pris på å ha henne som fastlege, og selv om jeg nylig har flyttet ut av byen, er det for meg en selvfølge å fortsette hos henne. Hun er rett og slett en dyktig lege, med alle de gode egenskapene en lege kan ha. All hønnør til henne.

Den mest usympatisk legen jeg har hatt

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Jeg oppsøkte Navneet Kaur iforbindelse med en kul i brystet og var selv veldig engstlig. Syns hun behandlet meg med lite respekt. Kulen i brystet var hard noe som ofte er et negativt tegn. Hun ga meg ingen form for beroligende ord. Da jeg spurte om hva det kunne være for noe fikk jeg beskjed om at hun ikke hadde "røntgen øyne". Fikk beskjed om å lese en bok med tittel alla "Positive thinking" og håpe på det beste.

Gråtende fikk jeg beskjed om å forlate legekontoret med et ark med henvisning til mammografi med et telefonnummer jeg skulle ringe for å få mammografi time.
Senteret hun hadde satt opp hadde ikke engang mammografi og jeg endte opp med å måtte selv sitte å surfe på nettet etter steder som tilbød mammografi.Byttet fastlege samme dag og vil ikke anbefale henne til noen egentlig.

Personalet i respsjonen kunne dessuten blitt sendt på smilekurs....

Superflink lege!

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Jeg har vært rundt omkring med helsen min til flere leger.. De fleste blåser bare av symptonene mine og sier "Det er normalt"
Det var først da jeg kom til Navneet at jeg virkelig fikk hjelp. I dag er jeg så og si 100 % frisk og lever et aktivt liv!

Eneste som er negativt og som ikke har noe med selve legen å gjøre, er personalet i resepsjonen. Det er ei legesekretær der som er sur, uhøflig og frekk mot pasienter. Verste er at hun til tider "baksnakker" pasienter som har ringt inn, noe vi på venteværelset hører. Skikkelig uproft!

Godt fornøyd!

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Hun er dyktig og har fulgt meg godt opp opp i gjennom 14 år som min fastlege!