Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrstikktorget Legekontor

Superflink lege!

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Jeg har vært rundt omkring med helsen min til flere leger.. De fleste blåser bare av symptonene mine og sier "Det er normalt"
Det var først da jeg kom til Navneet at jeg virkelig fikk hjelp. I dag er jeg så og si 100 % frisk og lever et aktivt liv!

Eneste som er negativt og som ikke har noe med selve legen å gjøre, er personalet i resepsjonen. Det er ei legesekretær der som er sur, uhøflig og frekk mot pasienter. Verste er at hun til tider "baksnakker" pasienter som har ringt inn, noe vi på venteværelset hører. Skikkelig uproft!

Godt fornøyd!

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Hun er dyktig og har fulgt meg godt opp opp i gjennom 14 år som min fastlege!

En meget kompetent og dyktig lege

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Jeg oppfatter henne som en dyktig og tillitsskapende lege. Hun har vært min fastlege i flere år og opplever meg som godt ivaretatt og kan på alle måter anbefale denne fastlegen.

OK lege, men vanskelig å få time

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Helt grei som lege, men må oftest vente over en uke på å få time.

Lyttende, god lege, håpløst å komme frem på telefon

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Navneet Kaur er en lyttende og dyktig lege, som setter seg godt inn i pasientens helse. Hun forklarer godt. Virket mer engasjert for noen år siden enn nå, det virker som hun har dårligere tid til hver pasient. Jeg vil likevel anbefale henne. Legekontoret er rent, pent og helt greit. Beliggenheten sentral på Helsfyr.

Det er helt håpløst å komme gjennom på telefon til legekontoret, og ikke mulig å bestille time pr nett. Det skulle ikke være nødvendig å ha legens mobilnummer for å få time. Enkelte av de ansatte på kontoret virker nærmest irritert over pasientene, er uhøflige og lite hjelpsomme.

Fint at det er apotek like ved, men dette apoteket mangler ofte det man har fått resept på.