Fyrstikktorget Legekontor

Kontakt

Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(127)
127 vurderinger
Tilgjengelighet
(95)
95 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(97)
97 vurderinger
Service
(91)
91 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrstikktorget Legekontor

Bryr seg

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg gikk til denne legen i flere år og er alt i alt veldig fornøyd. Hun kan fremstå som veldig streng og er absolutt ikke av den typen som gir ut sykemelding lett. Men hun tar deg på alvor. Jeg utviklet kronisk sykdom og måtte få jevnlig oppfølging hos fastlege. Dette var en sykdom hun ikke hadde nok kunnskap om, men som hun leste seg godt opp på og gav meg god hjelp med.

Negativt er det at hun bruker mye tid på å se på datamaskinen. Ventetiden på venteværelset er ofte alt for lang. Det kan også være lenge å vente på å få time. Sykepleierne er veldig hyggelige og kontoret er fint og rent.

Tar ikke pasienten på alvor.

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Svært nedlatende og veldig lite lyttende. Vanskelig å få time på kortere varsel enn to uker. Har byttet.

Uinteressert

Lege: Navneet Kaur Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Benytter meg sjelden av lege, så når jeg trenger en er det som regel ganske viktig. Å bli møtt av en uinteressert, overlegen vegg av en lege er da lite hyggelig. Hun er ikke av den pratsomme sorten, hverken når det gjelder småprat eller forklarende fagprat. Jeg følte ikke for å legge ut om noen form for problemer, og hun virket være fornøyd med å ikke høre om dem.

Ivrig penicillinreseptskribent. Det de fleste diagnoser er "virus".

Vikaren er langt bedre

Lege: Navneet Kaur Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har vært pasient kos Kaur i noen år, begynte helt okay, men så var hun mye borte og når hun var der var det lite som het service. Vikaren hennes fulgte opp mye bedre og fikk orden på en lang rekke ting som Kaur aldri hadde sørget for å sjekke opp.

Etter en rekke besøk til psykolog (henvist dit av vikaren) tidligere på året, stusset Kaur over hvorfor jeg hadde frikort.

"Hvorfor har en ung person frikort?" var det jeg fikk spørsmål om på vei ut. Hadde hun sjekket i journalen min i ett minutt før hun inviterte meg inn hadde hun kanskje skjønt at det var litt usaklig å antyde at jeg var en slags hypokonder.

Jeg var ikke fornøyd med legen

Lege: Navneet Kaur Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg fikk ikke bra inntrykk av henne allerede på første møtet. Det virket som om hun ikke hadde godt nok tid til å lytte på meg. Etter at jeg fortalte om problemet, forventet jeg at det blir noe mer diskusjon med spørsmål fra henne og kanksje noe trøst, men så følte jeg plutselig at det var slutt på samtalen da jeg hørte "kort eller kontanter"..

Kanksje hun er såpass ekspert at hun forstår alt i veldig lite tid, men jeg mener at jeg som pasient liker at leger prøver å finne ut ting og virker vennlige med pasienten.

Men likevel kan jeg ikke gi fordommer om hun er bra eller ikke kun etter et par besøk før jeg byttet fastlegen min.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.