Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrstikktorget Legekontor

Uinteressert, uempatisk

Lege: Martin Nguyen Cong Hoang Skrevet

Uinteressert i pasienten. Sier bare hvor dårlig tid han har og at det ikke er vits i å henvise da det er lang ventetid og man ofte får avslag uansett.
Antar ting om meg som person uten å spørre og uten å kjenne meg. Får meg til å føle at jeg forstyrrer han og må komme meg ut av konturer hans raskest mulig, selv om jeg ventet 2 måneder på timen.

Tar ikke pasienter seriøst og umulig å få time

Lege: Martin Nguyen Cong Hoang Skrevet

Umulig å få time og kontakte legekontoret. Legen viser lite forståelse og innsikt for meg som pasient.

Trygg og seriøs lege!

Lege: Martin Nguyen Cong Hoang Skrevet

Han er den beste legen jeg har hatt! Han er snill, han lytter og hjelper meg med alt jeg trenger, han sender meldinger på kvleden med blodprøver, han er utrolig dyktig! Kunne ikke hatt en bedre lege - MEN det er altfor lang ventetid. Åtte uker på ventetid er for lenge, her kan det gjøres noe med!

Faglig dyktig og god til å lytte

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

God til å lytte. God oversikt over behandlingstilbud. Flink til å se hele mennesket, at sykdom kan være sammensatt. Troverdig og flink til å forklare så «mannen i gata» forstår.

UMULIG Å FÅ TIME

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Fastlegeordningen er virkelig helt tullete dårlig - prøvd å få time i 2 dager til barnet mitt - kommer ikke en gang gjennom på telefonen uten å vente i 30 min...