Vinderen Legekontor DA

Slemdalsveien 72 0373 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vinderen Legekontor DA

Mye bra, men en kjølig holdning

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Hanne Undlien opplevde jeg som en lege med mye kunnskap, men med en holdning og tone overfor meg som pasient som var nokså kjølig og med lite empati. Hun ga seg nokså fort ved undersøkelser, og gikk lite i dybden. Jeg valgte derfor å skifte fastlege, noe jeg er glad for i ettertid.

Grei, litt kjølig

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Har hatt Hanne som fastlege i noen år, men er sjelden til lege. Hanne er alltid rimelig presis og virker faglig flink. Jeg slet en periode med søvnvansker, var da høygravid og jobbet mye, inntil 60 timer i uka. Jeg turte ikke annet da jeg var vikar. Jeg var helt utslitt da babyen kom og tenker i ettertid jeg burde fått sykemelding og ekstra oppfølging. Jeg ble kun møtt med blodtrykk og SFmåling, hun så ikke hvordan jeg hadde det tror jeg selv om jeg prøvde å få dette fram. Men, skjønner at man ikke kan oppfatte alt i en hektisk hverdag!

Styr unna Hanne hvis du er en ung kvinne!

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Jeg har aldri møtt en mer uempatisk lege! Jeg hadde ikke lenger mulighet til å gå på P-piller grunnet fare for blodpropp, da fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde noen andre valg, noe jeg visste ikke var sant. Jeg spurte derfor om muligheten for å gå på en minipille, men det stilte hun spørsmålstegn ved fordi jeg ikke var i et parforhold. Er det virkelig sånn i 2016 at en ung kvinne må forklare hvorfor hun vil forsette å gå på prevensjon? Dette var virkelig en ubehagelig opplevelse som jeg ikke unner noen. Jeg begynner nesten å lure på hvordan hun tar stilling til andre som kanskje er i en vanskeligere situasjon.

Utover over denne situasjonen har jeg følt at hun bagatellisere sykdom/tegn på sykdom og har en kald fremtoning til pasienten.

Hyggelig, empatisk, effektiv og grundig lege - anbefales

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Har gått hos Dr. Fauskanger i noen år, særlig i forbindelse med svangerskapskontroller, og har bare positive opplevelser med henne. Alltid blid og hyggelig. Jobber effektivt, men føler hun likevel er grundig. God hukommelse fra gang til gang. Empatisk.

Kompetent og god fastlege

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Vil gjerne gi tilbakemelding på min fastlege gjennom mange år; Hanne.
Hun er alltid vennlig og lyttende, inngir trygghet og gir god oppfølging.
Hun er nøktern ift medisinering, noe jeg setter stor pris på.