Vinderen Legekontor DA

Slemdalsveien 72 0373 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vinderen Legekontor DA

Høy kompetanse og godt menneske

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

En seriøs lege som tar pasienten på alvor og bruker all nødvendig tid på problemet. Hun ønsker pasientens beste og gir av sin kunnskap for at pasienten kan leve godt med sykdom/symptom.

En dyktig og troverdig lege og person

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Han er en Lyttende lege! Virker faglig meget orientert og følger opp pasienter på eget initiativ. Han skaper en beroligende atmosfære og har heldigvis også humor.
Har faste, men få og fornuftige prinsipper.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Raddum Frog er en fantastisk lege. Han er grundig, empatisk og flink til å lytte. Han virker oppriktig engasjert i deg som pasient og er alltid forberedt. Får inntrykk av at han er en lege som er glad i jobben sin og som ønsker å hjelpe pasienten så godt han kan. Han henviser også videre hvis han ser det nødvendig. Tommel opp for Raddum Frog.

den dyktigste legen jeg har hatt

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Ved første konsultasjon fant Raddum Frog hva som feilet meg i over 10 år, henviste raskt til den riktige klinikken - nå er jeg nesten kvitt problemet! I tillegg tok han seg tid til å snakke, lytte og diskutere. Han leste gjennom alle gamle notater fra forige fastlege-forhold.

Faglig dyktig, nøye, engasjert, forståelsesfull, empatisk, interessert, objektiv, tar seg tid, tilgjengelig, behjelpelig. Jeg er så glad for at jeg tilfeldig kom til Raddum Frog da min forrige fastlege var borte!

Anbefales!

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Raddum Frog gir et meget godt inntrykk. Han er seriøst interessert i pasientene, lytter og tar deg på alvor. I mitt tilfelle har han alltid vært godt forberedt, og har undersøkt videre når det har vært nødvendig. Kan absolutt anbefales.