Kjelsås Legesenter

Frysjaveien 35 0884 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kjelsås Legesenter

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Han tar seg tid til å lytte, han er svært dyktig faglig, og han er en lege jeg føler meg trygg hos.

Er som å snakke med en god venninne

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Jeg har alltid hatet å gå til legen. Men å gå til Linda har vært helt annerledes! Jeg føler jeg snakker med en venninne, hun lytter og er svært oppmerksom på alt som blir sagt. Hun tar seg god tid, og har alltid tid til å gå igjennom alle problemene på post it-lappen min. Hun stiller oppfølgingsspørsmål om ting vi har snakket om tidligere, lurer på om medisinene hun har skrevet ut før virker som de skulle, og om problemene vi har diskutert før har blitt bedre. Jeg skjønner ikke hvordan hun får det til, men det kan nesten virke som hun kan journalen utenat!

Hun er til tider litt forsinket, men det er jo ikke så rart med tanke på hvor mye man får ut av hver time! Jeg vil myyyye heller ha en lege som tar seg tid til meg, enn en som kaster meg ut for å holde tidsskjema! Linda er et nydelig menneske!

Tilgjengelig, lite lyttende og tidvis tilbakemeldinger

Lege: Tove Gridset Skrevet

Det er stort sett mulig å få time raskt. For vanlige og enkle sykdommer fungerer hun greit, men om man har mindre åpenbare problemstillinger og ikke godtar at det går over av seg selv er hun lite lyttende. Har også opplevd at hun er avvisende på kanten til arrogant til å diskutere alternative løsninger enn egen.

Den absolut bästa läkaren jag har haft!

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Fantastisk läkare som tar sig tid, sätter sig in i din sjukdomshistoria, följer upp och visar genuin omsorg för dig som patient!

Jag reser från andra sidan byen till Kjelsås legesenter då jag trivs så otroligt bra med henne!

Rekommenderas varmt!

Dyktig og troverdig lege

Lege: Tove Gridset Skrevet

Forståelsesfull, dyktig, sympatisk. Tar seg god tid og stiller opp for deg. Hun har vært fastlegen min over de siste ti år og er en av grunnene til at jeg står på bena idag. Hun har vært der gjennom tykt og tynt. Hun tar pasientens problemer på alvor uansett hvor store eller små de er. Fantastisk lege. Takk for alt.