Kjelsås Legesenter

Frysjaveien 35 0884 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kjelsås Legesenter

Grei fastlege, men har byttet vekk

Lege: Ingjerd Guldal Skrevet

Generelt synes jeg Ingjer er en hyggelig dame, men hun har sine svakheter som fastlege. Hun kan ofte være ekstremt forsinket (pleier som regel å få komme inn til timen en halv time etter opprinnelig avsatt tidspunkt), og hun kan gi inntrykk av å ha det for travelt til å høre på alle mine problemstillinger når jeg først er kommet inn. Behandlingen varierer i kvalitet, avhengig av hvor mye tid hun har, og det gjør at jeg savner en følelse av kontinuitet i min helsehverdag.

Enestående

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Har hatt en del forskjellige fastleger, Linda er den beste jeg har hatt.
Dyktig og flott dame. Ser deg godt, setter seg inn i ting. Henviser videre om nødvendig.
God oppfølging.
Stort sett ikke forsinket.
Anbefales!
Reiser fra andre siden av byen for å komme til henne.

Flott og profesjonell lege med integritet.

Lege: Tove Gridset Skrevet

Stiller gode og saklige spørsmål, fatter lett poenget, grundig.
Henviser og følger godt opp.
Kritisk på en fornuftig måte, lite dill.
Sikkert ikke den enkleste legen for de som er ute etter tabeletter og sykemeldinger, et kvalitets stempel i seg selv.

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Arne Fetveit Skrevet

Dr. Fetveit framstår som en svært kompetent og dyktig lege, faglig sett. Han har tilsynelatende god oversikt og løsningsforslag. I tillegg er han en omsorgsfull og varm person, som tar pasienten på alvor. Han gir ikke uttrykk for å ha det travelt, men tar seg god tid.

Pedagogisk og lett å få time hos

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Rask på ukompliserte ting og tar seg tid når det er nødvendig. Flink til å følge opp NAV. Ikke noe dill, hevede øyebryn eller moralsk fordømmelse. Har ofte studenter med seg, men spør alltid om det er ok.

Godt samarbeid på legekontoret, slik at det aldri er problem med akuttbehandling. Har ved en anledning kommet rett inn foran alle med en kuttskade, så ingen grunn til å gå via den sentrale legevakta i legesenterets åpningstid.