Kjelsås Legesenter

Frysjaveien 35 0884 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kjelsås Legesenter

Denne legen kan de færreste måle seg med!

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Hun er rik på kunnskap, ny som gammel. Hun skjønner ting fort, og er utrolig god å snakke med. Jeg har aldri hatt en bedre lege, og det er med tungt hjerte at jeg må bytte (grunnet flytting). Kan anbefale henne på det sterkeste - hun er også et fantastisk menneske!

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Tove Gridset Skrevet

Hyggelig , omtenksom, lyttende og flink! -Uten tvil den beste legen jeg har hatt, jeg måtte desverre flytte, skulle gjerne hatt henne fortsatt!

Slett forværelse.

Lege: Per Kristian Arnesen Skrevet

Dette var et bra senter tidligere. Nå har det blitt veldig vanskelig å få rask time eller få ut medisin resept. Veldig byrokratisk behandling i telefon. Vurderer nå å bytte fastlege. Har vært her i mange år. I de siste har det blitt være og verre å få hjelp.
Har alltid vært mulig å få hjelp med en resept på medisiner som vi har fått tidligere.
Nå blir alle slike forespørsler møtt med ring mellom 12 og12.20 .
Håpløst for akutt syke.

Dyktig og engasjert

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Hun er lyttende, omsorgsfull og engasjert i hver enkelt pasient. Tar seg god tid. Varmt og godt menneske som er ypperlig i sitt arbeid.

Anbefales!

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Dette er den beste legen jeg har hatt! Hun lytter, er engasjert, faglig dyktig, oppegående, virker å ha et godt nettverk og samarbeid med andre institusjoner og leger, holder seg oppdatert, tar seg godt tid, mao superlativene hagler! Hun er fantastisk!