Kjelsås Legesenter

Frysjaveien 35 0884 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kjelsås Legesenter

I beste fall gjennomsnittlig god

Lege: Tove Gridset Skrevet

Har et ambivalent forhold til denne legen. En dag kan hun være hyggelig og hjelpsom, en annen dag kan hun være irritert/ufin og nærmest oppgitt over din problemstilling(det er ingen tvil om at legens dagshumør påvirker hvordan hun er ovenfor pasientene), har et inntrykk av at hennes personlige meninger gjerne betyr mer enn hva folk faktisk føler/trenger. Kan oppfattes som uproft, eller gjerne lettere arrogant.

Sjekker grundig ditt problem, og er ikke snau når det kommer til å henvise til spesialist. Får pluss for det.

Alt for streng på reseptbelagte medisiner man tydelig kan ha nytte av.

Lite kompetent

Lege: Tove Gridset Skrevet

Hyggelig i møte, lett å komme frem på telefon og greit å få time. Hun har ikke hørt om antivirale medisiner som eks: lopinavir og ritonavir til tross for at hun er spesialt i allmennmedisin. Bruker mye tid på å forklare svært åpenbare ting. Skriver raskt ut til spesialist, dette er også positivt, hun leser aldri i felleskatalogen med pasient til stede, skriver gjerne ut aller svakeste medisin selv når sterkere er helt påkrevd. virker arrogant og lite kompetent angående det medisinske/vitenskapelige!

Fantastisk lege!

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Linda er kjempelett å snakke med, og jeg har hele tiden følt at hun tar seg tid til å høre på meg. Jeg har hatt henne som lege gjennom to svangerskap (og dermed hatt en del timer), og er kjempefornøyd. Aldri lang ventetid heller.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Linda Elise Øvrum Grønvold Skrevet

Linda er lett å prate med, hun forstår deg, lytter til deg og holder seg alltid på ditt nivå når du er der uten å snakke forbi deg med vanskelige sjargonger og annet uforståelig legespråk.

En dame som absolutt er å anbefale!
Jeg har måttet bytte lege nå pga av flytting til ny kommune, og kan bare håpe jeg finner en ny lege av samme kaliber.

En arrogant lege

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Jeg hadde denne legen et par år da jeg bodde i Oslo. Han var arrogant, ufølsom og nedlatende. Men, han var dyktig!