Kjelsås Legesenter

Frysjaveien 35 0884 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kjelsås Legesenter

Snill

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Arnulf er en hyggelig lege!

Jeg er da en dame på 26 år som slet litt med magesmerter og andre plager, Arnulf tok seg tid til å lytte til min situasjon og hjalp meg med å fikse de plagene jeg hadde.
Siden jeg flyttet ut fra Oslo, ville jeg ha en annen lege som er litt nærmere, og dermed kan jeg ikke bruke Arnulf som lege lengere.

Min mor er også fornøyd med Arnulf.

Mitt første inntrykk med Arnulf var at han er blid, tar godt i mot deg og setter seg ned for å høre på deg.
Så jeg kan si at det jeg godt fornøyd med Arnulf.

Også er han veldig rask med å svare deg på internett, dersom du har noen spørsmål du lurer på.

Jeg ser meg godt fornøyd med Arnulf!

Hyggelig lege

Lege: Kaisa Katariina Sivonen Skrevet

Godt fornøyd.
Hun var vikar for min lege og var vell så god :)
Hun gjorde det hun skulle på en hyggelig og profesjonell måte.

obs

Lege: Ingjerd Guldal Skrevet

Anbefales ikke dersom du skulle være uheldig å trenge hjelp av nav. Hun vil ikke ha tid til å sette seg inn i din situasjon.
Fremtrer vennlig nok og er sikkert normalt sett dyktig.
Jeg hadde time kl.09.10 men kom inn 45 min for seint uten at hun sa unnskyld, slik jeg hørte hun si til neste mann.

Dårlig på kommunikasjon

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Mitt inntrykk er at han ikke er tilstrekkelig interessert og ikke lytter godt nok. Jeg måtte forklare situasjonen min på nytt hver gang jeg kom, slik at jeg følte at han ikke stilte forberedt til timen eller ikke husket hva vi snakket om forrige gang. Jeg opplever også at han er for rask til å konkludere.
Pluss for at han tok initiativ til å involvere spesialisthelsetjenester.
Pluss for at han har god tilgjengelighet.

Anbefaler ikke

Lege: Arnulf Heimdal Skrevet

Jeg fikk telefonkonsultasjon med denne legen da min fastlege ikke var til stede. Jeg opplevde legen som arrogant og nedlatende. Jeg er også forundret over måten han snakket med meg som pasient. Jeg kommer aldri til å bruke denne legen igjen.