Fagerborglegene DA

Rosenborggata 9 0356 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerborglegene DA

Skuffet, blir dessverre nødt til å bytte lege nå etter mange år

Lege: Margit Haukås Skrevet

Jeg har gått hos denne legen i veldig mange år og stort sett vært fornøyd. Har i det meste av denne perioden heller ikke hatt noen alvorlige helseplager. Men jeg fikk en alvorlig diagnose for en stund siden og ble veldig skuffet over hennes manglende empati og ubehagelige kommunikasjon. Jeg tenkte på dette etterpå og gruet meg til neste besøk. Det var ikke like ubehagelig, men heller ikke hyggelig. Min helseplage er noe jeg i svært liten grad har hatt mulighet til å påvirke.
Jeg må dessverre finne meg en annen lege nå rett og slett

Dyktig og seriøs

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Jeg har blitt tatt seriøst og hun har gjort grundige undersøkelser ut fra problemstillingen jeg kom for. Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt. Pga. flytting ble det mest praktisk å skifte fastlege.
Jeg anbefaler henne på det varmeste

Stresset

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Har alltid dårlig tid og veldig stresset. Viser meg liten tillit og tar ikke mine problemer på alvor. Veldig stor overgang fra den legen hun overtok listen fra.

Erfaren, åpen og tillitsvekkende

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Etter 3-4 besøk opplever jeg en lege som dyktig, interessert og trygg.
Hun kan kanskje gi et litt «aktivt»inntrykk fra starten av, men jeg er 100% fornøyd.

kompetanse i høyeste grag for fastlege

Lege: Margit Haukås Skrevet

Dyktig og kompetent , flink og empatisk. Margit er min fastlege i 15 år , hun er fastlege til familien min ,mine barn og de er veldig fornøyd og glad i henne . Det er vanskelig å få time -