Fagerborglegene DA

Rosenborggata 9 0356 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerborglegene DA

Veldig fornøyd

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Ville gjerne over på listen hans, men alle plassene var dessverre allerede opptatt innen utrolig kort tid. Alltid tar på alvor, utrolig flink

Superlege

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Slutter meg til de andre vurderingene. Dr Fartum tar sine pasienter på alvor. Han har humør og humor i tillegg.

Trevlig och duktig

Lege: Margit Haukås Skrevet

Först måste sägas att Fagerborglegerna är ett väldigt bra läkarkontor! Har aldrig upplevt att jag inte fått tid på dagen! Inga långa väntetider heller, har väntat max 15 min här.

Margit är väldigt duktig och förtroendeingivande, ett besök tar aldrig särskillt lång tid eftersom hon alltid har ett svar snabbt och förklarar ting väldigt enkelt och bra. Är alltid glad och trevlig!

Veldig fornøyd!

Lege: Margit Haukås Skrevet

Anbefales på det varmeste! Byttet til henne da jeg ble gravid og skjønte fort at jeg var heldig som fikk henne som fastlege. Klok, saklig, hjertelig og den beste legen man kan ønske seg! Det er også ganske enkelt å få time på dagen hos henne og Fagerborglegene.

Dyktig lege

Lege: Margit Haukås Skrevet

Som fastlege til min sønn kunne jeg ikke ønsket en bedre lege. Hun er konkret og direkte med ham på en måte som er imponerende. Når hun selv ikke er tilstede bruker hun den samme kollegaen som vikar.
At hun nesten aldri har hatt en åpning for nye pasienter sier en del om renomeet hennes. Anbefales.