Fagerborglegene DA

Rosenborggata 9 0356 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerborglegene DA

Fornøyd pasient

Lege: Margit Haukås Skrevet

Tillitsvekkende dame.Jeg går ikke ofte til lege,men hun har tatt meg på alvor og lyttet når jeg har trengt det. Hvis jeg må nevne en negativ ting, kunne jeg ønsket meg en litt mer uformell og spøkefull tone. Alt i alt betyr det lite siden hun er dyktig,fokusert og interessert i sine pasienter. Jeg er veldig fornøyd med å ha Haukås som min fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Margit Haukås Skrevet

Kjempebra lege, som tar seg tid og som virkelig bryr seg. Fikk mye bedre oppfølging hos henne enn hos jordmor da jeg gikk gravid. Er også enkelt å få tak i henne og å få time.

god til å lytte

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

God til å lytte og behagelig person. Bytter nok ikke fastlege, selv om jeg bor et stykke unna.

den beste legen jeg har hatt

Lege: Margit Haukås Skrevet

moren min byttet lege for meg da jeg kom i puberteten og begynte og få pupper da jeg syns dette var veldig flaut og plaget meg mye fordi jeg hadde manlig lege, har ikke angret. hun er flink og rett på sak og forklarer ting enkelt.

en god lege

Lege: Margit Haukås Skrevet

Veldig dyktig og flink etter min menning. De 2 gangene jeg hadde store problemer med helse ba jeg spesifikt om å få time hos henne. Hun satt riktig diagnose og anbefalte riktig behandling (som det visste seg i ettertid)