Fagerborglegene DA

Rosenborggata 9 0356 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerborglegene DA

Forferdelig vikar

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Christine er en fantastisk lege, det samme kan absolutt ikke sies om vikaren hennes,  Lada Vlaski. Hun er frekk, lytter ikke til deg og virker ikke som om hun vet hva hun driver med. Værre lege skal du lete lenge etter. Det er med et tungt hjerte jeg bytter fastlege fra Christine, men vikaren skal være der en stund og det er ikke mulig å fortsette med henne.

Fantastisk fastlege

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Christine Mehren har alle kvaliteter en fastlege bør inneha, pluss det lille ekstra. Hun tar seg tid, er empatisk og oppriktig interessert i pasientens ve og vel. Har for tiden vikar, Lada Vlaski, pga spesialisering. Følte meg like ivaretatt av henne og anbefaler disse to på det varmeste.

Imøtekommende og profesjonell

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Hadde min første time hos Christine i dag, og skulle innom for å ta celleprøven. Hun var veldig imøtekommende og snakket mye under selve prøven for å berolige en litt nervøs meg ;) Hun var kjempesøtt og spurte meg endel spørsmål som ny pasient. Vil anbefale Christine om du leter etter en lege med mye empati! :)

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Margit Haukås Skrevet

Fantastisk lege!! Hun er den beste fastlegen jeg har hatt! Hun tar deg på alvor og det virker som hun setter av nok tid til hver pasient.

Virker faglig dyktig og er utrolig flink til å lytte

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Jeg kommer nok aldri til å bytte fastlege igjen.
Anders har en unik evne til å gjøre legebesøk til en nærmest koselig greie. Han er utrolig hyggelig, lytter til alt og virker veldig trygg og faglig sterk.
Anbefales!!